Bli kjent?

Glemte jo å skrive hva jeg jobber med også jeg :P Uff, følger ikke helt med om dagen, hahah :P
Jeg jobbet som bingovertinne når jeg ble gravid, men sjefen var ikke fornøyd med at jeg ble gravid, så den jobben får jeg ikke komme tebake te :( Men nå så driver jeg å utdanner meg innen helse og omsorg :) Så når mamma permisjonen er ferdig, så skal jeg finne meg en jobb innen det, samtidig som jeg da tar videre utdanning så jeg blir spesial pedagog :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hei alle sammen :-)

Jeg er da 24 år, bor på Kolbotn (10 min utenfor Oslo for de som ikke er kjent) sammen med verdens fineste mann og våre to hunder :-) Vi venter vårt første barn, ei jente, med termin 20. Mai :-)

Ellers jobber jeg som salgskonsulent, og har en sterk interesse for motorsport som jeg deler med min mann, så fritiden (spesielt nå på sommeren) går mye til dette :-)

26 år ifra fredrikstad. Har en gutt på 3 1/2 år og venter ei frøken 16.mai.

Familien består ellers av sambo, pusekatt og hybelkaniner:)

Jobber som kundebehandler for RiksTv :)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei:)

Jeg er 29 år, fyller rundt om en måned... (Skrekk og gru- nå er jeg virkelig voksen)

Bor i hus , 15 min fra Oslo , på strømmen.
Sammen med to hunder, kjæreste og en liten jente på 2 uker❤️

Jeg jobber innenfor kosmetikk bransjen. Skjønnhet og hudpleie.
Har jobbet med dette i 7 år og trives veldig godt.

Glemte jo å skrive hva jeg jobber med også jeg :p Uff, følger ikke helt med om dagen, hahah :p
Jeg jobbet som bingovertinne når jeg ble gravid, men sjefen var ikke fornøyd med at jeg ble gravid, så den jobben får jeg ikke komme tebake te :( Men nå så driver jeg å utdanner meg innen helse og omsorg :) Så når mamma permisjonen er ferdig, så skal jeg finne meg en jobb innen det, samtidig som jeg da tar videre utdanning så jeg blir spesial pedagog :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nå kjente jeg at jeg ble sint på din arbeidsgiver, for graviditet er ingen gyldig oppsigelsesgrunn. Han/hun skal få seg en skyllebøtte fra arbeidstilsynet/fagforening, og kan bli anmeldt.
Håper du trives bedre med et nytt yrke da, og at du raskt får en jobb innen det :)
Jeg og skal finne meg ny jobb etter permisjonen, men det er fordi jeg ikke lenger ønsker å jobbe kveldsvakt med dårlig lønn når jeg har blitt mor :)

Nå kjente jeg at jeg ble sint på din arbeidsgiver, for graviditet er ingen gyldig oppsigelsesgrunn. Han/hun skal få seg en skyllebøtte fra arbeidstilsynet/fagforening, og kan bli anmeldt.
Håper du trives bedre med et nytt yrke da, og at du raskt får en jobb innen det :)
Jeg og skal finne meg ny jobb etter permisjonen, men det er fordi jeg ikke lenger ønsker å jobbe kveldsvakt med dårlig lønn når jeg har blitt mor :)

Ja hun sa meg aldri opp, men gjorde det veeldig klart for daglig leder at jeg IKKE skulle få noen vakter uansett hva fordi "jeg ikke lenger jobbet der!" Så jeg har vært i kontakt med arb.tilsynet ;) Og legen min og jordmor fikk også vite alt sammen :) Ja regner med at jeg vil trives veldig godt i det nye yrket, siden jeg elsker å jobbe med mennesker :D
Der forstår jeg deg veldig godt! ;) Det er jo ikke akkurat det som frister mest når man har fått barn nei :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp