Bli kjent?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Nå aner ikke jeg om en lignende tråd har vært oppe før, men jeg kjører igang uansett jeg :P

Tenkte å høre litt med dere på hvor gamle dere er, hvor mange barn dere har og hvor dere bor da :) Kanskje noen faktisk finner seg en trille partner eller noe :D Heheh :)

Jeg er 25 år, har 1 barn som er 3 uker gammel og jeg bor i Drammen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Har vel vært en her for leeeenge siden, men har en følelse av at aktive folk her inne har endret seg litt...:) så bra med en ny:)

Jeg er 30 fra Lillehammer, første barn nå, ei nydelig lita frøken som allerede har blitt 15 dager
(burde vel egentlig endra nicket mitt j som fikk april barn istedet...:-P men holder meg her på dette forumet fordi, her j føler meg litt "hjemme"...)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Hei. Er ei jente på 27 år, bor i Fredrikstad. :)

Dette er vår første gutt, kom tre uker før termin 25 april. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 28 år, bor på Sunnmøre og vi venter vår 3, har ei jente på 2 år fra før sammen, og så har samboer ei jente på 4,5 :) nå tror vi kanskje det kommer en gutt :)

Har vel vært en her for leeeenge siden, men har en følelse av at aktive folk her inne har endret seg litt...:) så bra med en ny:)

Jeg er 30 fra Lillehammer, første barn nå, ei nydelig lita frøken som allerede har blitt 15 dager
(burde vel egentlig endra nicket mitt j som fikk april barn istedet...:-P men holder meg her på dette forumet fordi, her j føler meg litt "hjemme"...)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Heheh, ja jeg også føler meg "hjemme" her, så klarer ikke å bytte :P Er jo så koselige jenter/damer her :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg er ei jente på 29 som bor i Oslo. Jobber som sykepleier og er gift med en fin fin mann!
Har en sønn fra før på 3,5år og venter nå ei jente med termin 20 mai.
Har også en hund som jeg er glad i å være ute med på tur eller løpe litt( når jeg ikke er høygravid)

Glad i å strikke og sy, veldig sosial!

Jeg er 24 år og bor i Oslo , og vi venter vårt andre barn. Storesøster blir 4 år i år, så blir 3,5 år mellom dem:) vi vet ikke om det et gutt eller jente som gjemmer seg i magehuset denne gangen, så er rimelig spent nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er 27 år, bor i Oslo (Karihaugen) og fikk mitt første barn 21 April - 11 dager før termin.

Blir også i Mai-gruppa, for her føler jeg meg hjemme :)

Har samboer/forlovede og en nydelig pusekatt :)

Jeg er 34 år og bor i indre Østfold. Venter en gutt ca 29. mai og vi har to flotte jenter fra før. Eldste er 8 år og yngste er snart 4 år.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Jeg er 30 år, gift, bor i Fredrikstad og vi har en gutt på 4 år.
Venter ei jente med termin 23 mai. :-)

Så koselig at så mange forteller litt om seg selv :D Føler jo at vi har kommet ganske tett innpå hverandre i denne tiden, og enda kosligere å få vite litt mer om dere :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg er 29, bor på Grefsen i Oslo med samboer (30) og (snart) storesøster på 3,5 år! Jobber som sykepleier. Har termin 28 mai og overtolker nå ALLE tegn på mulig fødsel ;) eldste kom 8 dager før termin...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

28 år, bor sammen med kjæreste og våre to hunder (1 Staff og 1 Chihuahua) i en liten by 10 mil vest for Trondheim:) Jobber som kafémedarbeider, gikk ut i mammaperm på onsdag:) Vi venter venter vårt første barn, ei lita jente, 29. mai!:)

Er dessverre elendig på å være aktiv denne gangen da jeg har vært veldig mye syk i dette svangerskapet.

Men jeg følger med og godkjenner til det hemmelige forumet osv.

Jeg er 26, gift, venter vårt barn nr to, gutten er 4 år. Bor i Østfold. Termin er 26 mai

Koselig med slik en tråd :)

Jeg er 20 år, fyller 21 den 24 mai :) bor i Østfold med samboeren min og vi har 1 barn på 8 dager <3
Jeg er frisørlærling og har ganske lenge igjen egentlig, men det får gå. Har lærlingplass i oslo, men skal prøve å få lærlingplass her i området i stedet for da oslo blir litt for langt med tog, tar for lang tid med tanke på mini :) <3

Er 25 år, bosatt en halvtimes tid utenfor Bergen sammen med min kjekke samboer og forlovede, og vår jente på 4 år. 26 mai har jeg termin med lillebror og familien blir komplett :-) Går nå bare rundt og kjenner etter på alt som kan tilsi at fødsel er i gang ;-)

Jeg er utdannet sykepleier, og liker og være sosial. Kjenner at disse ventedagene er helt grusomme og jeg aner virkelig ikke hva godt jeg kan finne på - selvom formen er dårlig :p Har virkelig fått sansen for strikking det siste året og dette har blitt min store hobby :p Jadda ;-)

Ser jo alle skriver sivilstatus, og kom på at jeg har glemt å skrive det selv, hahah :P Jeg har da samboer, men håper da på å lokke han te at det blir ring på fingeren og forlovelse snart :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg er 35 år, og er gift med en fantastisk mann. Vi har 3 barn, gutter på 6 og 4 år og lillesøster på 7 dager! Nå er familien komplett og det blir ikke flere medlemmer her ;-)

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber i barnehage. Bor i Vestfold! Men er fra Vestlandet!!!

Back
Topp