Bli blodgiver?

wimzaa

Elsker forumet
Noen her som er det? Hvordan er det? Jeg er ikke redd nåler eller noe, men blir jo svimmel bare jeg tappes for et glass når jeg tar blodprøve[8D]
jeg har tenkt på det, men må undersøke litt først, siden reisen til og fra trondheim koster en del..

Jeg meldte meg for et par timer siden!!

Og dessuten så er det på tide med en Trondheimstur snart[;)]

Jeg er blodgiver, og har vært det i noen år. Men pga graviditeter så må man vente. Kan ikke gi blod igjen før ca 1 år etter fødsel.

eg er blodgiver og har vore det i 5-6 år no! sjølsagt vore i karanene under svangerskap og ammeperiodar.
Madelen fekk blod 2 gonga i løpet av sine første 2 levemåneda, og etter det følte det at no er det vår tur å gi tilbake! så både eg og mannen min meldte oss opp.
Er ikkje vondt å gi blod. Er på same måte som å ta blodprøve, du kjenner første stikket, men så sitte du berre å venta på å bli ferdig. Dei som jobba der er der å passa på deg heile tida, servera deg juice og aviser og slår av en prat :)
Når du er ferdig så bør du sitte i ro ei lita stund, første gong du gjer kanskje i 20-30 min, men etter eit par gjevinga helde det med 10minutt..

virkelig å anbefale!!!

ORIGINAL: Gollemor

Jepp, må få til det nå. Hvordan passer fredager? Kanskje neste? Denne fredagen skal vi bort en tur tror jeg. Sambo har fri fredager, så da kan han kjøre oss til hurtigbåten, så vi slipper å ta buss.

Tenkt litt på det jeg også!

ORIGINAL: wimza

ORIGINAL: Gollemor

Jepp, må få til det nå. Hvordan passer fredager? Kanskje neste? Denne fredagen skal vi bort en tur tror jeg. Sambo har fri fredager, så da kan han kjøre oss til hurtigbåten, så vi slipper å ta buss.

Fredager passer stort sett utmerket, bortsett fra førstkommende [:)][:)]

Back
Topp