Blessitbe *dytt til hun ser*

metherese

Elsker forumet
Nå som jeg ikke ølenger er den venn :P så ville jeg fortelle deg at jeg nå ser at du ikke har låst eofilen din for folk utenfor vennelisten din[:)] Kan se veggen din og bilder og alt jeg selvom vi ikke er venner..altså er profilen din åpen for hvem som helst å lese på[:)]

(Beklager at du ikke lenger er minn ven, føler meg utrolig teit[:(]).

Tusen takk for at du så det og var så snill å sa i fra! Så nå har jeg fått fikset på det [:)] Hadde visst på sånn at venners venner kunne se meg jeg[&:]

Setter stor pris på dette!

ORIGINAL: BlessItBe

(Beklager at du ikke lenger er minn ven, føler meg utrolig teit[:(]).

Tusen takk for at du så det og var så snill å sa i fra! Så nå har jeg fått fikset på det [:)] Hadde visst på sånn at venners venner kunne se meg jeg[&:]

Setter stor pris på dette!

Forstår det så godt vet du, ikke noe å føle seg teit for[;)]

jeg har deg i vennelista mi enda!

Vi er ikke venner på Face lenger, men jeg har fortsatt tilgang til bilder og slikt [;)] Tror kanskje det er Face som tuller litt med deg igrunn, og at det kanskje tar litt tid før innstillingene blir rettet opp? [:)]

ORIGINAL: Studinen88

Vi er ikke venner på Face lenger, men jeg har fortsatt tilgang til bilder og slikt [;)] Tror kanskje det er Face som tuller litt med deg igrunn, og at det kanskje tar litt tid før innstillingene blir rettet opp? [:)]

Sansynligvis for jeg har også tilgang ennå[:)]

Back
Topp