Blemmer på tunga!??

maltesers

Forumet er livet
Siste tida har jeg fått blemmer på tunga. Kjenner ut som blemmer. Er liksom bare på tuppen omtrent. Men er vondt! kan forsvinne fort, men så kommer de like fort igjen! 
Noen som sliter med det samme? Eller som veit hva det kan være?

søstra mi får sånn når o spiser noe hun ikke tåler....

eller er det sånn kviseaktige blemmer - med væske inni?

Nei, jeg ser de nesten ikke en gang![8|] Men merker de!

ORIGINAL: Primrose

søstra mi får sånn når o spiser noe hun ikke tåler....

eller er det sånn kviseaktige blemmer - med væske inni?

signerer denne, får det om jeg spiser citrusfrukter. er allergisk mot citrusfrukter. er den teiteste allergien som finnes... jeg som ELSKER appelsiner, og mandariner og kan verken spise de...

Hmm, hva har jeg spist idag da. Baguetter, smør, falukorv, popcorn, salt, rødløk,hamburger, bacon, salat, hamburger....
Hmm, skal tenke over det neste gang jeg får det også!

(haha såååå sunn kost veit du)

hva spiste du i går då?
det kan opp til 24 timer fra du har fått i deg allergenet til reaksjonen faktisk er utløst (første gangs reaksjon)

Hmm,bagetter, falukorv, smør, youghurt, ciabatta, hamburgerrygg, ost, paprika, løk, sjokoladepudding, godteri![8D]

Jugd a???
Jugeblemme er ikke godt. Se veldig nøye å se om du har en bitteliten hvit prikk.

ja, er sitrus søstra mi ikke tåler... hun hovner opp hvis hun får i seg ananas, appelsin og lignende, jordbær og reker tror jeg

ORIGINAL: Primrose

ja, er sitrus søstra mi ikke tåler... hun hovner opp hvis hun får i seg ananas, appelsin og lignende, jordbær og reker tror jeg

glad jeg ikke er allergisk mot reker, jordbær og annanas hadde krepert då. [8|]

ORIGINAL: maltesers

Hmm,bagetter, falukorv, smør, youghurt, ciabatta, hamburgerrygg, ost, paprika, løk, sjokoladepudding, godteri![8D]

kan være godisen. med tanke på at det er mye e-stoffer i det

kan være tegn på kommende forkjølelse :)

ORIGINAL: Lanela

Jugd a???
Jugeblemme er ikke godt. Se veldig nøye å se om du har en bitteliten hvit prikk.

Haha, ikke som jeg kommer på![8D]

ORIGINAL: alice_

kan være tegn på kommende forkjølelse :)

Sååå bortkasta å bli syk nå da![;)]

Har samme problemet, men det kommer av at jeg er så tett i nesa at jeg ligger og sover med åpen munn, og blir helt tørr i munnen, og så blir det sånn helt fremme på tuppen... Har ikke spist noe jeg ikke tåler allefall :)

Kan bare være hovne smaksløker, det får jeg støtt, er ganske vondt, du ser dem så vidt men kan kjenne dem veldig godt...

ORIGINAL: lenemarita

Kan bare være hovne smaksløker, det får jeg støtt, er ganske vondt, du ser dem så vidt men kan kjenne dem veldig godt...

Hørtes logisk ut. Går for den jeg![;)][;)]

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: lenemarita

Hørtes logisk ut. Går for den jeg![;)][;)]

gjør det :) er som regel bare det, særlig hvis du ikke har noe spesielt du reagerer på

Jeg har også sånne syyyyykt vonde blemmer på tungespissen for tiden!!!! [:'(]
Jeg luuuurer litt på om det kanskje kan være disse Link tablettene mot halsbrann som jeg reagerer på... [8|]

prøv tritralac, dem gjør underverker for meg :)

Back
Topp