Bleke tenner

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Noen som har gjort det? Vet dere hvor prisen ligger? Og kan man gjøre det under graviditet eller amming? :)

Jeg betalte 2500 for sånn skinne til tenna både oppe og nede, og blekningsmiddel til en tidagers kur. Hjalp veldig! Dette var hos tannlegen; tok avstøp av tenna og fikk full rens samtidig. Om det kan brukes under graviditet og amming vet jeg derimot ingenting om!

Jeg betalte 2500 for sånn skinne til tenna både oppe og nede, og blekningsmiddel til en tidagers kur. Hjalp veldig! Dette var hos tannlegen; tok avstøp av tenna og fikk full rens samtidig. Om det kan brukes under graviditet og amming vet jeg derimot ingenting om!
Samme bruker jeg:) 2500 for skinnene og 500 pr sprøyte med blekningsmiddel i, 1 sprøyte=2 dager, bruker alltid 3 sprøyter:) Bleker hvert andre år:)

Jeg også. Bare at det kostet 3500 kr.
Sov med det i ca 10 dager og det hjalp veldig. Har kun behøvd å gjøre det den ene gangen, for de holder seg hvite og fine. Har jo imidlertid skinnene (gommene) og noe blekemiddel igjen, så kan bruke det en evt neste gang. Og blir man tom for blekemiddel er det jo bare å kjøpe det (ikke så dyrt).
Veldig fornøyd! (Alt annet sånn "hvitetenner-reklame" må du ikke gå på!!! Gjør det hos tannlegen :) )

Back
Topp