Bleislutt på natta

Maliya!

Elsker forumet
Lurer på om det er noen av barna som er tørre på natta også?

Min er ikke det enda, vanskelig å få til, men kanskje det er for tidlig å tenke på det nå?

Når er det vanlig liksom? Noen erfaringer?

Nattbleien er ganske så våt her, så vi drøyer nok litt før vi begynner å prøve på det...Tror det er vanlig å bruke bleie om nettene en stund etter de er tørre om dagen...

Får ikke sluttet med bleien på dagtid her engang, så jeg har ikke peiling[&:]

Er vel ganske så individuelt når man er tørr, min er ikke det, og stresser ikke noe med det, må gå i hans tempo[:)]

Min er tørr om natten.
Ble det en uke etter at hun sluttet med bleie om dagen.

Phillip'en e heilt tørr no.
slutta med bleie i starten av september, og 2 veker etter var bleia vekke på natta og.
Ikkje hatt noken uhell, så i går tok eg vekk tisselakenet og.

men nattbleia hadde då vore tørr ei stund, merka at den fyllte seg opp rett etter han sto opp...

vi har første natta uten bleie i natt.. har vært tørr på dagen i litt over to mnd, og nattbleia har igrunn vært tørr den også.. han bare tisser når han står opp.. i bleia..

Agnes har vært tørr på dagtid siden juni, men vi har på nattbleie ennå, mest fordi hun koser seg så med vannflaska på natta,

Amanda har vært nattetørr et par-tre uker nå[:)] Hun sluttet med bleier på dagtid rundt omkring august.

Emma sluttet med nattbleie rett etter hun sluttet med dagbleie. Hun sluttet i mai

andrine er tørr på dagen men hun har bleie om natten,.
men kommer til og prøve uten snart. bleien er stort sett tørr om morgnen..

kaja slutta med bleie på dagen i oktober -08 å va heile tia tørr om natta etter det men tok den ikke av før desember -08[:D] så no har vi vore bleie fri 1 år[:D]

Back
Topp