Bleik

Sånn så eg har forstått da så vil eg ikkje anbefala noken av delene. Er visst et stoff i sjølvbruningo som ikkje er noko bra for gravide. I og med at da trekke inn i huden så kan da påvirka fosteret..Og solarium er ikkje so bra i seg sjølv, ang hudkreft og no når du er gravid er da møkje lettare å få pigmentflekka når du utsettes for sol[emoji4]
Er utdanna hudterapaut, men eg har jo hørt møkje forskjellig. Men eg tenke du går gravid bare ein liten periode, klare seg vel uten da litt til?[emoji5]

Har også hørt at solarium ikke er anbefalt. Om du er veldig bleik kan det hende du mangler jern? Ellers er det bare å sminke seg litt og la "gravidgløden" veie opp for litt bleik hud ;)

Jeg tar solarium. MEN med måte ;) Ikke bli for varm. Er det som er skummelt med solarium.
Også kan en ha lettere for å få pigment flekker. Så solkrem kan være lurt. :)

Jeg tar også sol i små mengder[emoji3] Ligger ikke lenge i gangen så lillemor blir ikke for varm[emoji3] Ser noen skriver de bruker å dekke til magen men det gjør ikke jeg[emoji12]

Selvbruning er helt trygt [emoji4] Trekker ikke inn skumlere ingredienser enn ved en bodylotion [emoji4] Selvbruningen bruner kun de ytterste døde hudcellene ( det er derfor man kan bli skjoldete etter bare noen dager, når cellene faller av), det er bare fukten som trekker inn, for en fuktet hud holder på cellene lenger [emoji6] Hilsen kjemiker som jobber i kosmetikkbransjen [emoji4]

Back
Topp