Bleievalg

fiffigfrøken

Glad i forumet
Hvilken type bleier skal dere velge, og hvorfor?

Libero, pampers, u name it... Aner ikke! Tøybleier er utelukket for vår del - for mye styr, rett og slett.

Hva anbefaler dere som har litt erfaring med dette?

Vi har kjøpt 2 pakker libro : )
Grunnen til det er at jeg har hørt det er bra bleier :)

Sikter inn på å bruke libero.. Har hørt noen har reagert på pampers bleiene[8|] Sikkert noen som reagerer på libero også men.. Så vi får vel se det an[:)]

Ikke all rumper er like så man må se ann ja :)

Får jo prøver både på libero og pampers i de gratis babypakkene vi får, så tenker å prøve ut begge to og se hvem jeg liker best da [:)]

mener å ha lest et sted at pampers beleiene er de enste bleiene som er testet og godkjent av norges astma- og allergiforbund... det syns jo jeg hørtes veeeldig bra ut.

skal bruke brettebleier den første tiden iallefall... så prøver vi det å ser hvordan det går.

ORIGINAL: Fever

skal bruke brettebleier den første tiden iallefall... så prøver vi det å ser hvordan det går.

Hva er brettebleier?[8|][:D]

Jeg brukte libero på amalie og er veldig fornøyd..

Men har hørt at pampers er mye bedre for gutt pga fordelen av bleien har bedre oppsugningsevne enn libero sin.. Og at det er større plass til tuten i pampers..

Men, det spørs hva de tåler.. Amalie ble veeldig fort sår så vi brukte det mildeste.. Jeg syns det er mye parfyme i pampers sine bleier..

brettebleier er tøystykker på 70x70 cm /80x80cm som man bretter på forskjellige måter. tenkte vi skulle prøve en slags trekant brett først.. Så har man brillebukser utenpå og ytters ulltruser i lanolingarn evnt. PUL trekk( yttertruser som kneppes på. plastbelagt inni)

første babyen vår dette så han blir prøve"kanin" [:D]

regner med å bare prøve oss frem, er jo første ungen så starter på scratch! [8D] finner vel fort ut hva som passer oss best.. [;)]

lige best pampers, men får se koss den e på huden på guttungen..må ta d som en isje blir sår av, den tid den sorg [8D]

når gutongen var 0-1 1/2 år så synst jeg Pampers va best men nå synst jeg det er kun libero som helde om natta. Men det er ikke sikkert at alle barn drikke so masse vatn som han her da om natta [:)]
Dei produsera nye sorta bleia heile tida så en får igrunn berre prøve sei ut[:)]

Vi valgte pampers på førstemann, han reagerte m veldig rødt utslett av libero. D gjør han fortsatt om han får på d. Du må bare prøve ut[:)]
Tror libero er litt smalere mellom bena, hvis du skjønner[;)]

Vi prøvde pampers først, men synes bleiene STINKA bare det kom litt tiss i dem. I tillegg holdt de ikke tett.
Brukt libero etter det, kjempefornøyd.

Jeg har kjøpt den lille pakken med newborn bleier fra Pampers - hadde de til elias den første tiden også - superfornøyt! Switchet etterhvert til Libero grunnet bleieavtalen på Kiwi - bare varmt og si om de også. Den siste tiden benyttet vi oss også av billigbleiene til Landlord - og også de holdt mål[:D] Jeg har aldri opplevdt lekasje med noen av de merkene.

All ære til tøybleie-mammaene - det orker jeg ikke tanken på en gang!

sverger til Pampers den første tiden her altså[:D]

Blir nok pampers her tror jeg. Begynte jo med libero på storebror, for det var det sykehuset hadde. Når vi kom hjem og prøvde disse gratisbleiene ble det til at vi(jeg) likte pampers best. Så jeg har kjøpt inn pampers, så det blir det hvis ikke lillebror er så forskjellig på storebror.

Jeg skal hvertfall ikke bruke first price bleier eller landlord! De liker jeg ikke!!

Blir nok Libero!
Kunne tenke meg tøybleier men pappan er ikke så interessert i det...

Var egentlig fast bestemt på tøybleier..men er usikker jeg, mannen vil ikke og det er jo siste babyen så tror rett og slett vi dropper det jeg[:-] Libero har jeg brukt på mine to og er kjempe fornøyd så da blir det nok det denne gangen også[:)]

Vi går for Pampers!

Veldig fornøyd med dem til junior, synes Libero er så stive og ekle! Men, kommer jo helt ann på babyen så..

Men vi skal hvertfall prøve Pampers, så får vi heller bytte om det ikke funker =)

Back
Topp