bleieutslett

Helenesmamma

Elsker forumet
har brukt coop prix sine bleier nesten heila tidå me helene,men mannen kjøpte libero sine her for ei lita uka siden,og nå har helene fått bleieutslett.e det någe andre som reagere på libero?huske også at mi eldsta isje tålte libero sine,og då brukte eg bare pampers på hu.

live tåle de fleste... kun lidel sine hu har reagert litt på, men det e kje mye

Eline kan ikke bruke Libero sine!! Får utslett etter noen timer! Her går det i pampers!

Jeg brukte libero til Eline i starten. Det gikk fint helt til vi begynte med up and go....... da fikk hun utslettene! Gikk bort da jeg begynte med pampers easy up[:)]

Johanna har ikke reagert på noen bleier, men jeg har valgt å bruke coop og libero sine - pampers liker jeg ikke av to grunner; at de er tilsatt lotion som jeg ikke vet hva inneholder men en av ingrediensene MÅ være parfyme for det lukter med en gang man bretter ut bleia, og at det stinker urin når Johanna har tisset i dem. Med coop og libero sine har jeg ikke merket noe til denne stramme urinlukta.

Vi bruker libero og har aldri merket noe, ikke fra noen av bleiene vi har prøvd.

ORIGINAL: namba

Vi bruker libero og har aldri merket noe, ikke fra noen av bleiene vi har prøvd.

Samme her[:)]

Vi bruker Libero sine 7-14 kg eller up&go
Har nå prøvde de nye bleiene fra Huggies..
Helt okei de også [:D] Og de er billigere enn Libero sine..

Maja tåler ikke Pampers hun, men resten går fint...

Merkelig hvor ulike disse små er!!

Back
Topp