Bleiestr

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
vi skal snart ut og reise og foreløpig bruker hn str 3 i Libero touch. Men hn har begynt å bli litt rød rundt der det strammer. Har prøvd meg på str 4 i Libero comfort men den lekker så regner med den er for stor. Hvilken str bruker dere?:)
 
Her bruker vi str 4 pampers . har gjort det en stund nå.
 
Vi bruker pampers easy up str 4, har gjort det litt over en mnd allerede :)
 
Merket med storebror at jeg måtte bytte mellom pampers og libero i str-skifte for å unngå lekkasjer.
Her bruker snuppa touch 4 enda, men bytter nok til comfort 5 snart. Har ikke hatt noe lekkasje-problemer denne gangen, men det tenker jeg er fordi hun er jente ;)
 
Vi begynte nettopp med nr 4 Rema 1000. Kunne sikkert brukt str 3 en liten stund til, men syns de ble fulle så fort :eek:
 
Har nettopp gått over til nr 4. Brukte touch tidligere, men nå har jeg gått over til REMA sine (de har blitt bedre etter innføringen av Lev Vel, bedre enn libero comfort)
 
Byttet til libero nr 4 for et par uker siden. Kunne sikkert ha brukt nr 3 enda litt lenger, men hadde noen firere liggende og tenkte jeg skulle prøve, og så passet de fint.
 
Har brukt str 4 i libero i 4 mnd nå! Utrolig så lenge den størrelsen varer:)
 
Begynte med touch 4 rundt 6mnds-alder (blir 7mnd den 29, er rundt 7,5kg og 68-70cm) ettersom vi opplevde litt lekkasjer spes på natt. Bruker nå touch 4 på dag og comfort 4 på natt - funker veldig bra her :) ps. Regnet ut at Meny's bleieavtale blir billigst når man bruker disse bleiene, kontra Kiwi's :-D
 
Vi har brukt rema 4 en stund. Men for en måned siden så jeg han ble rød der bleien strammet. Siden han ikke er tung nok for rema 5 gikk vi over til libero comfort 5. Fornøyd med den :)
 
Back
Topp