Bleiestørrelser

Vi har brukt Libero Touch 3 i noen uker nå. Syntes 2 ble litt snaut rundt livet etter hvert.

Hadde fryktelig dårlig opplevelse med Pampers da han nok ikke tålte lotion de bruker i bleien, så er nok litt skeptisk til å prøve andre merker nå.

Sniker: er bare Pampers som bruker lotion!

Bruker libero touch og gikk opp til str.4 sist uke ca. Synes de passer litt bedre og så varer de litt lenger dersom hun vokser ifra str.3 ganske snart regner jeg med. De holder kjempegodt på urin og avføring! Veldig fornøyd. Kun hatt lekkasje når bleien har sittet skjevt.

Nå er han 3 mnd, og vi bruker Libero Touch 3 om natten (Fordi da går det mange timer mellom skift, og synes de bleiene tåler mer og holder han mer tørr. Dagtid bruker vi lillego nr 3 eller rema sine nr 3. Her bytter vi med ca 3-5 timers mellomrom.

Nå har vi gått over til str 4 i rema sine bleier på natta, bruker libero comfort str 3 på dagen. Synes de begynner å bli stramme ved låra :bored:

Først nå har vi gått opp til størrelse 3. Da libero comfort 3. Slank gutt på litt over 6 kg. :)

Brukt str 4 en stund. Over 8 kg og goe lår!
Blir å hoppe på 5 om ikke alt for lenge tipper jeg

Lurer på å prøve 5 nå, han er godt over 9 kg nå men ikke så veldig lang...ergo ganske brei :hilarious:. Blir fort stramt rundt lår og mage.

Jeg bruker og str.5 noen ganger. Str 4 passer greit enda.

Back
Topp