Bleiestørrelse

Tussi75

Forumet er livet
Hvordan vet man når man skal skifte bleiestørrelse ????
Den vi bruker nå går fra 3-6 kg ,mens  neste størrelse begynner på 5 kg og går opp til 8 kg .
Asbjørn veier jo snart 5 kg nå ...Så jeg blir litt forvirra jeg [8|]

Når det begynner å gå gjennom bleia og bleia ikke greier å holde tett, kan være et tegn på at du må opp en str. Eller så merker du bare rett og slett at bleia begynner å bli stram.

Bleia begynner å bli stram ,han har merker etter den og det er vanskelig å få den til å sitte skikkelig ...Men det har ikke gått igjennom noe ennå ...
Har foreløpig 2 pk a 45 bleier av str 3-6 kg ..Skal se disse ann og kanskje kjøpe en pk av størrelsen større neste gang ..[8|]

Jeg har begynt å bruke 5-8 kg bleiene på natta... Den andre holder ikke så godt da. Den er jo fortsatt litt stor.. [8D] men pytt sann [;)]

Jeg begynte med 5-8 kg for en stund siden. Vet ikke hvor mye Philip veier nå, men på 6ukerskontrollen veide han litt over 5kg. tror jeg begynte ved rundt 6 uker.

Vi begynte med 5-8 kg for en uke siden!

Bruker pampers 4-7kg her. 20 kr pakka [8D]

Holder nå på med to pakker libero 5-8kg, men liker ikke de så godt. De er liksom så klumpete [:)]

Hvor får du kjøpt Pampers til 20 kroner pakka ???

jeg brukte libero 3-6 kg, men de blei for små, så nå kjøper jeg bleier på Lidl i str 4-9 kg og er kjempe fornøyd. Også koster det bare 30 kr for en pakke med 56 bleier.

ORIGINAL: nina

Bruker pampers 4-7kg her. 20 kr pakka [8D]

samme her..

Back
Topp