Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan vet man når man skal skifte bleiestørrelse ????
Den vi bruker nå går fra 3-6 kg ,mens neste størrelse begynner på 5 kg og går opp til 8 kg .
Asbjørn veier jo snart 5 kg nå ...Så jeg blir litt forvirra jeg [8|]
Når det begynner å gå gjennom bleia og bleia ikke greier å holde tett, kan være et tegn på at du må opp en str. Eller så merker du bare rett og slett at bleia begynner å bli stram.
Bleia begynner å bli stram ,han har merker etter den og det er vanskelig å få den til å sitte skikkelig ...Men det har ikke gått igjennom noe ennå ...
Har foreløpig 2 pk a 45 bleier av str 3-6 kg ..Skal se disse ann og kanskje kjøpe en pk av størrelsen større neste gang ..[8|]
Jeg begynte med 5-8 kg for en stund siden. Vet ikke hvor mye Philip veier nå, men på 6ukerskontrollen veide han litt over 5kg. tror jeg begynte ved rundt 6 uker.
jeg brukte libero 3-6 kg, men de blei for små, så nå kjøper jeg bleier på Lidl i str 4-9 kg og er kjempe fornøyd. Også koster det bare 30 kr for en pakke med 56 bleier.