Bleiespørsmål..

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Gutten min på 2,5 år tisser igjennom bleia omtrent hver eneste natt og det begynner å bli slitsomt å vaske sengetøy og tisselaken flere ganger i uka. Han bruker Libero. Og er egentlig fornøyd med de på dagtid men på natta går det rett igjennom.

Han drikker ikke så mye før leggetid. Får en liten flaske med melk før han legger seg, det er alt.

Har dere noen tips til noen andre typer bleier som holder bra på natta???

Jeg har gått opp en str om natta...Og så bytter jeg før jeg går å legger meg...

Sånn er det her og innimellom, og vi er på den største Libero'n nå, det finnes ikke større... [&:] Og min erfaring er at den holder på mer enn noe annet merke. Ser jo på snuppa innimellom på morgenen at bleia omtrent dingler mellom knærne.. [8D]
Mitt tips må bli å kjøpe de Dry Nights "lakenene" absorberende engangs.

ORIGINAL: *MaCa*

Jeg har gått opp en str om natta...Og så bytter jeg før jeg går å legger meg...

Han bruker str 6, altså fra 12 kg til 22. Og han veier mellom 12 og 13 ett sted er litt usikker akkurat på kg hans nå. Vil ikke neste str bli litt for stort da?

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Prøvd å gå opp en størrelse på natt? Ev. prøve det han ikke bruker nå. (Up and go om vanlig, vanlig om up and go)

bruker up and go om dagen og vanlig om natta. ham bruker strt 6 nå. den fra 12-22 kg. Vil det ikke bli litt stort å gå opp en størrelse? han veier mellom 12-14 kg. har ikke veid han på en stund så veit ikke nøyaktig kg.

Kan du ikke prøve et annet merke da?
Libero lekker som en sil på snuppa, så her bruker vi pampers og det lekker aldri [:)]

ORIGINAL: Babelle

Kan du ikke prøve et annet merke da?
Libero lekker som en sil på snuppa, så her bruker vi pampers og det lekker aldri [:)]

Jo, er derfor jeg spør dere om dere har noen å anbefale som dere har erfaring med. Jeg har ikke råd til å prøve ut flere forskjellige merker.
hvilket pampers bruker du da?

Er jeg blokkert kanskje jeg... [X(]

ORIGINAL: Mummimamma84

ORIGINAL: Labambie

Er jeg blokkert kanskje jeg... [X(]

Blokkert? hva mener du?

jeg har ikke blokkert deg..

ORIGINAL: *Baby Peach*

vi hadde en sånn periode også. Vi måtte bare prøve ut andre bleier rett og slett.

Får vel prøve å gå opp en str på natta først da og så får vi se om det hjelper. Hvis ikke får vi bare prøve ut ett annet merke. takk damer:)

Pampers up & go fungerer supert her. Når han står opp om morran er bleia så våt at den detter av han når han går[:D]
Men ingen lekkasjer fordet.

Jeg har jo ei mindre jente, men hun sover hele natta igjennom.. og hun tissa ALLTID ut av libero.. og ble den for stor så hjalp ikke det så mye heller for hun liggerp å sia og så renner tisset nedover beina.. kjempeflott[:'(]
så her er det landlord på dagen og landlord på natta bare str større enn den hun har :)

Vi har brukt pampers baby dry på natten. [;)]  På dagtid funker Libero også, men om natten har vi ofte opplevd at den ikke har holdt. Pampers Baby Dry holder på dobbelt så mye, og er suveren dersom bleia blir for full gjennom natten! Billig er den også, Rema 1000 har sånn stor eske med to pakker, 78 stk til 65 kr [:D] Verdt å prøve!

Back
Topp