BLEIESLUTT

Brud2013

Gift med forumet
Her sliter vi med å slutte med bleier.
Han sier fra før han må bæsje, det har han gjort ei god stund, men nå får vi ikke han til å gjøre det på do lengre.
Var noen ganger han gjorde det for ei stund siden, men så ble det slutt.
Han sier fra når han tisser også.

Men han vil ikke sitte på verken potte eller do!

Noen tips?

ORIGINAL: Solvit

La han stå å tisse. Det er mye "kulere" sånn som pappa gjør[:D]
Bæsje på do: Har dere prøvd klistremerker for å oppmuntre? Pass på å fukte papiret litt så han ikke blir sår eller rett og slett vask stumpen i vansken... så ikke den tørkinga blir traumatisk!
Har han ring å sitte på? SÅ han ikke syns det er skummelt stort hull der...

Det med tissinga skal jeg prøve!

Men ja vi har prøvd sånn klistremerke belønning, andre belønninger, men nå funker det ikke lengre nei!
vAR SÅ FLINK TIL Å TISSE PÅ DO FØR, OG AV OG TIL BÆSJA HAN Å.
mEN IKKE NÅ LENGRE.... (ups caps)

Ja vi har fukta papiret[;)]
Også har han doring og do stol!

Vil ikke her heller - SKAL ha på bleia.
Han har tisset et par ganger på potta...
Men jeg gidder ikke stresse...tar det til våren når det blir mindre klær å ha på.

Takk for råd og tips!
Har spurt hvorfor han ikke vil, og da sie han at han ikke syned det er noe morro å sitte på do![:D]
Så spør man så får man svar ja![;)]

Men gidder ikke å stress no mere med det.
Det kjem sikkert etterhvert!
Og ja mye lettere til våren for da er det mindre klær. Så vi drøyer det bare nå!

Her var snuppa vår så flink i august at hun kom og sa.. mamma nå er jeg blitt stor jente og skal slutte med bleie :-) Og vi har hatt et uhell siden den tid! Så jeg føler virkelig vi har vært heldige der, men blir nok verre med nummer to gett :-) Lykke til hvertfall :-)

Det kommer det kommer... bare la barna styre dette selv så ordner det seg etterhvert! er vanlig å ville litt for så å angre igjen... :)

Back
Topp