Bleieslutt?

LilleBall

Forumet er livet
Når begynner man og la ungen prøve seg på potte og do?

[:)][:)]

mamma har satt tobias på potte siden han var 16 mnd.. [8|]
han syns bare det er ekkelt...

når dem vil selv.. hehe. hadde en venninne som "tvang" ungen til og gå på do fra ho var mellom 1-1,5 år. nå er ho tre og såvidt jeg veit nekter ho og sitte på do.

Her går det i perioder...

Han var KUN interresert i å gå på potta i januar. Første uka i februar var han syk, og pga frykt for å få stikkpiller nektet han å gå uten bleie...

I slutten av mars nektet han å ha på bleie igjen, og stoppet opp i slutten av april igjen..

NÅ er det fullt kjør igjen.. Våkner om natta og roper etter potta, begynner å kle av seg (ALT!) når vi kommer hjem fra bhg...

Vet ikke når det er normalt å slutte jeg, lar han bare styre det der som han vil[:D]

Han går naken inne hver ettermiddag, helt til han skal sove. Da går han på badet og setter seg på potta når han merker han må[:D] 

Fra han begynte med dette til nå, har han bommet på potta kun to ganger!

Sitter på skolen og mistenker dette ble rotete

I'm sorry[&o][:D]

Okay.. Tusen takk for svar [:)]

Svigermor skjønner dere.. Hun er så oppsatt på at Maja skal begynne tisse på potte, men jeg sier at hun er jo bare litt over året og hun har god tid. Jeg sitter liksom ikke og følger med når hun skal bæsje og tisse.. Men det gjør faktisk svigermor noen ganger.. Må bare le litt også da for det er faktisk litt komisk [:D]

Jaja, jeg venter nå iallefall en stund til så får vi se [:)]

Hs sa på 2 års kontrollen at de fra de var 15 mnd kunne begynne å vite at de måtte på do. Snuppa hgar begynt nå med potte, bruker ikke bleie hjemme, som oftest tisser/bæsjer hun på potten da[:)]

Back
Topp