Bleieslutt?

jente_88

Forumet er livet
Hvordan går det med bleie slutt til dere?

Er så stolt for at Angel har sluttet med bleie[:D]
bruker kun bleie om natten nå:)
noen som vet hvor lenge det tar før de slutter med bleie på natten?
Vi har uheld en eller annen gangen, men det gikk fort å venne henne av bleie...

Vi er laaaaaangt unna bleieslutt...
Har en som verken vil sitte på potte eller do så det kommer vi ikke så langt med.

vi er et gooodt stykke unna bleieslutt her og! først må en vel få de til å faktisk Sitte på do [8D] og vi har tydeligvis et dotroll [&:]

min har slutta på dagen[:D]bruker fortsatt på natta.kommer sikkert til å fortsette med det en god stund til!venter til det kommer av seg selv[:)]

så flinke da, hehe elste mine var jo ca 3,5 år da de slutta med bleier , og han som snart blir 5 år bruker forsatt på natta, men jeg gjort noe for at de skulle slutte da,

twins jenten er vist kjempe flinke i barne hagen å gå på do , men faktisk i dag skulle lotta ha kunn truse på men hun tissa rett igjenomm da hehe..jeg spør de jevnlig om de vil gå på do eller potte men da sier de som regel nei

Storsnuppen slutta med bleie på natt og dag i løpet av en helg da ho var 2 år og 6-7 måneder så har ikke tips ang nattbleie.

Med Ingvild går det greit.. Har ikke som mål å få ho tørr før ila sommeren, og ho tisser på do og få gå uten bleie noe dager i uken når kapasiteten er der.

Mange flinke her da:) de finner selv ut når det er på tide så...
Mange mener at hun er veldig tidlig ut da[:)]

Vi har ikke sluttet, så langt derifra!
Han viser interesse for å sitte på do, da, så det er jo en start.
Men vi skal ikke stresse - skjer det om ett år så er det helt OK for meg. [;)]

ORIGINAL: Kiraoth

Har en som verken vil sitte på potte eller do så det kommer vi ikke så langt med.

samme her, dog i dag har hun prøvd seg litt på potta, men null stress med potteslutt, det kommer når hun er klar :)

ORIGINAL: Kiraoth

tar det når det blir litt varmere i været.. [:)]

Er nok langt unna bleieslutt her. Han har begynt å sitte litt på do da.

Vi øver litt på å gå uten bleie, men hun tisser ikke eller bæsjer i do enda, men holder seg til bleien er på igjen. Hun sier når hun skal tisse og bæsje da, så tenker at vi rundt mai-juni prøver å slutte da.

Vi er også et godt stykke unna bleiefri. Går på do, men ikke alltid han gjør ting og når han går naken sier han ikke i fra.

ORIGINAL: Dunn

Vi er også et godt stykke unna bleiefri. Går på do, men ikke alltid han gjør ting og når han går naken sier han ikke i fra.

Samme her. Nå har vi holdt på denne dotreninga LENGE (lenger enn noen jeg har hørt om liksom... begynte om sommeren i fjor!!!), så jeg kan si at det hjelper ingenting om barn ikke er klar [&o] - sier det mest til meg selv da. Jeg innrømmer jeg stresser litt med dette, men prøver likevel ikke å mase på N så altfor mye. [8D] Det går veldig opp og ned, og vi gir ham sinssykt mye ros når han tisser på do... og DET liker han! [:D] Han har ikke bæsjet på do en eneste gang dog, så har vi aldri prøvd å få ham til å gå uten bleie enda. Vi får se om vi får litt fremgang når det blir varmere.

her er det flere mil til nærmeste bleie slutt ja....[8D]

har ikke tid, og går han uten bleie, sier han ifra etter uhellet [8D]
men viser interesse for do da, det vil si att han steller seg i stående krabbestilling over doen :P vi har doring, men han viser ingen interesse for den :P hehe...

får se hva sommeren bringer :)

Her er vi miiiilevis unna bleieslutt....[:)]

Er nok en stund til vi slutter med bleia, men hun tisser oftere og oftere på doen [;)]
Kommer å sier ifra selv og nå i det siste har hun begynt å bæsje på do også [:)]

her er vi sånn delvis på bleieslutt.

hun bruker kun bleie om natta,når vi er ute og når vi kjærer/er på besøk.
men ikke når vi er bare hjemme innendørs :)

men hun er ikke helt der at hun kjenner hun må tisse så vi må sette henne på potta vis hun ikke har gått dit selv innen en vis tid..

Back
Topp