Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Enaj
Hei Lurrev,
deg har jeg tenkt på flere ganger, dere ble borte så lenge ja ? Hvordan var Nigeria og hvordan var det å være småbarnsmor der nede ?
Og hvordan går det med samboern din, måtte han bli igjen i Afrika eller fikk du han med deg hjem til Norge ?
Fortell fortell og tok dere bilder der nede så legg noen ut da vel ?
Som svar til tråden din : NEI, kan ikke tenke meg vi slutter med bleie på det første året. Olivia sier ifra når hun har bæsjet, det har hun gjort i 1 år nå, men hun har ikke kontroll på når det kommer så bleien er på. Er vel litt anderledes i Afrika tenker jeg, husker bare selv jeg syns det var snodig å se så mange små barn uten bleie. De hadde jo ikke så god kontroll på når det kom noe der nede heller, men det gjorde liksom ikke noe om de la igjen en liten klædd eller tiss på bakken der. Bleier er jo dyrt der nede, så det virker som om de tar av tøybleien så fort de har lært seg å gå. Slik er det ihvertfall i Kenya.
ORIGINAL: Enaj
Oida, fikk hun Malaria der nede ? Det er min største frykt, så jeg tvang Olivia til å svelge Malariapiller hver eneste dag når vi var i Afrika!
Leit dere ikke følte dere så trygge nok til å la henne leke med de andre barna, er jo ikke noe stas når man må hele tiden tenke på at hun står i fare for å bli kidnappet. Er nok deilig å komme tilbake til trygge Norge da ja, får håpe pappaen kommer inn på skole i Latvia, er jo ikke så langt å "pendle" det.
Tvi tvi!