Bleieslutt...

.Vinterbarna.

Glad i forumet
Hvordan går det med bleieslutt om dagen for de som er i gang med det denne sommeren?
Og hvordan gikk det for seg med de som allerede har sluttet?
Er det noen som har sluttet med bleie om natta?

Her har det hele gått over all forventning!
Begynte helgen for snart to uker siden, og han har ikke hatt bleie på dagtid siden da. Det er dager innimellom hvor han har ett uhell, ellers er han tørr. Og han er kjempestolt - spesiellt når han har bæsjet i potta! Da titter han oppi, og utbryter: "Oi, ser ut som en krokodille!" Eller slange, eller papegøye eller hva det måtte være han synes det likner på[:D]
Har fortsatt å ha på han bleie om natta, for vi tenkte å vente med å prøve å venne han av med det. Men jammen har han vært tørr hver morgen [:)] Så dette er andre natta vi prøver uten bleie på [:)][:)]

Men altså... Jeg hadde sett for meg å bruke heeele sommeren på å få han bleiefri på dagtid jeg[8|] Og jeg forventet hvertfall ikke at han skulle bli bleiefri om natta i samma slengen[8|] Dette er jo helt supert[:)] Jeg er veldig stolt av den flinke gutten min [:)]

Prøvde tidligere i uka, men så har hun visst bestemt seg for å ikke sove på dagen lemger og da er hun altfor sliten etter bhg til å konsentrere seg om tissing osv. hun er hel utafor til hun legger seg. [&o]

Har prøvd litt men her hjemme går det ikke kjempe bra hun gir ikke beskjed når hun skal på do.
Men i bhg der er hun flink å gi beskjed.
Kommer ikke til å stresse med det tar detsom det kommer[:)]

Snuppa mi sluttet to uker før påske på dagen og en uke etter påske på natten. (Vi var på reise i påskeferien). Det har gått over all forventning. Har selvfølgelig vært noen uhell av og til, men nå begynner det å bli en god mnd siden det har vært uhell. (Dette gjelder både dagen og natten). Litt deilig for oss da, så fikk vi noen mnd pause før nr 2 kommer :)

Sluttet med bleie på dagtid for 2 uker siden og hun er knallflink! Har ingen tisseuhell, men bæsjer i trusa nesten hver dag. Ser på henne at hun må bæsje, og hun går og holder igjen. Setter jeg henne på
potta nekter hun for at hun må... Men stresser ikke noe med
det, får bare skifte bæsjetruse en stund fremover, og håpe hun finner utav det.

Back
Topp