Bleieslutt og uhell

ToPrinser

Glad i forumet
Eldsten her sluttet med bleie på dagtid i beg av august,det gikk superfint,ytterst få uhell. Kan telle på ene handa,de gangene han har tisset i trusa,aldri bæsjet.....

Meeeen,den siste uka nå har han hatt uhell minst en gang om dagen!!! Skjønner ikke hva det kan være,han er helt klar over at man tisser og bæsjer på do.... Og når jeg spør hvorfor han ikke gikk på do,så han har ikke no svar!!!

Noen andre det har skjedd?????

ja det er slik her også med ho ene. de slutta i sommer de også. men nå har ho fått tilbakefall og masse uhell. på hs sa de at det var ganske vanlig at noen unger fikk tilbakefall etter en stund. men nå når vi minner ho på det ganske ofte (ser fort når ho må på do) så går det litt bedre. så jeg stresser ikke med det men ser det ann litt.

tror litt av grunnen her i huset er at vi fikk en baby til for 7 mnd siden. at ho kanskje er litt sjalu på ho.

Stresser igrunn ikke jeg heller,men tenkte kanskje det kunne være no som uvi eller no i den duren!!! Da ser vi det bare litt an vi også.... Takk for svar[:D][:D]

Back
Topp