Barnehagen vår har veldig mange unger som har slutta med bleie på kort tid nå, og sliter litt med å få det til å fungere i hverdagen da folk visstnok forventer mye forskjellig. Selv har jeg bare sagt at ungen min har slutta med bleie (slutta i sommer, ikke hatt ett eneste uhell hjemme) og de må minne ho på å gå på do da ho kanskje glemmer det lettere der hvor ho er i lek og aktivitet hele tiden. Ho har hatt et par uhell der. De syns det er vanskelig fordi ho sier ho ikke må på do når ho leker. Hjemme sier jeg at ho skal. Da går ho på do og tisser uten noe problem. Sist de skulle på tur tok de på ho bleie fordi ho ikke hadde tissa før de skulle gå. Det syns jeg ikke var greit fordi ho har faktisk slutta. Jenta ble veldig lei seg for dette selv og. Ho tisser gjerne i gresset når vi er ute på tur hjemme, så ser ikke problemet med at ho kunne fått gjøre det der heller.
Vi er super fornøyde med barnehagen vår ellers, så jeg vil ikke lage et problem større enn det er, derfor lurer jeg på hva andre tenker. Burde man kunne forvente at de følger opp på den måten jeg beskriver, eller burde jeg godta at de tar på ho bleie på tur?
Vi er super fornøyde med barnehagen vår ellers, så jeg vil ikke lage et problem større enn det er, derfor lurer jeg på hva andre tenker. Burde man kunne forvente at de følger opp på den måten jeg beskriver, eller burde jeg godta at de tar på ho bleie på tur?