Bleieslutt - barnehage

SillyDilly

Forumet er livet
Nå er minsten helt tørr hjemme, var tørr i natt også - men han sier f.eks ikke fra når vi er ute? Skal vi bare fortsette uten bleie ute da? Og skal vi si ifra til barnehagen at han skal slutte der også? Hvordan gorde dere det?

Jeg ville bare fortsatt uten jeg.. Si ifra i bhg at han akkurat har slutta.. Vet at de i bhg er nøye på rutiner på tissing... I bhg til jenta mi, har de 3 faste tider de tisser på..

Ingen som har vært igjennom dette?[8D]

Helt i begynnelsen da Elias var tørr hjemme tok jeg på han bleie hvis jeg visste at vi skulle være hjemmefra lenge og et sted det ikke fantes do..
Ellers lot jeg han gå uten bleie.. Og ja, ville ha sagt i fra til bhg.. De er som oftest flink å hjelpe i bleie-slutt periodene[:)]

når jenta mi sluttet med bleie hjemme så ga jeg beskjed te bhg. at hun nå hadde sluttet. de må jo bare prøve seg frem å se hvordan det går. kan være det skjer uhell men sånn er det bare. ofte er barna så travle i bhg. at de glemmer seg ut. spør om de kan passe extra på når han er ute og si ifra at h*n ikke pleier å si ifra da.

Her har henne slutta med bleie hjemme, er vi ute på lengre turer har vi på bleie.
I bhg har jeg hatt med skift og sagt henne ikke vil ha bleie, men i bhg vil henne ikke gå på do. Henne går og holder seg, så de må sette på bleie!

Bare snakk med de i bhg du, så ordner det seg nok[:)]
Lykke til!

Takk for svar[:D]

Da skal vi prøve uten bleie i morgen! Hehe... Blir morro!

Vi har akkurat sluttet med bleier her også, vært tørr både dag og natt i over en uke nå.
Jeg sa i fra ved levering i barnehagen, sendte til og med en ekstra ute dress i tilfelle uhell,
irriterer meg litt at personale likevell tar på henne bleier når de går ut [:@] Vet ikke helt
om jeg burde ta det opp mtp. at det sikkert blir grisekaldt om hun blir gående lenge ute
med tissbløte klær [&:]

Back
Topp