Bleieskift

mammaFisk

Elsker forumet
Hvor ofte og mange tar dere i løpet av en dag?? Her dites det så mye at det blir naturlig å ta skiftet da. Men i går bæsjet han kun tre ganger og da glemte jeg meg bort. Stakkaren hadde på bleia si i 5 timer på dagen... Hører med i historien at jeg hadde 39.9 i feber i går og hadde ikke helt klart hode virker det som... Slitsomt å være alene hjemme med en liten en når man er så dårlig. Hadde 39.2 i dagtidlig. Det er høyt for så tidlig på dagen...

Jeg skifter aldri bleie før måltid. Det bæsjes nemlig som regel i eller etter dette... SÅ det blir som regel en pupp før og en etter bleieskiftet. Spiser snuppa di hver 4 time?? Så deilig å ha så fast. Her er det noen ganger 1 time mellom hver gang, så kan det gå 4 timer og som regel ca hver 3.time...

Heldigvis sover lillmann godt om natten. Skal ikke klage på det altså[:D]

Her bæsjes det og så ofte at det holder å skifte bleie da. Som oftest 10 min etter hvert måltid. De siste nettene har han ikke bæsjet, så da har vi heller ikke skiftet siden han sover.

ja skifter ca hver 4 time her og[;)] kommer ann på hva han gjør da hehe...men kjenner etter om bleia er blitt tung å da bytter jeg[:D]
skjønner ikke noe jeg... gikk 6 dager før han bæsja på lørdag så den dagen bæsja han 2 ganger på en dag nå har han ikke bæsja siden da.... sist da det tokk så lang tid før han bæsja skrek han veeeeldig mye de siste dagene og prompa å sto i håååper vi slipper det denne gangen og[&:]

Back
Topp