Bleieskift ute

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Vi skal ut å ake og leke oss idag, men vi skal til en plass som ikke er nært der noen av oss bor. Har dere noen lure måter å skifte bleie på når man er langt fra en stelleplass??[:D] Vi har redusert plass i bilen mtp 2 barneseter osv. Eneste kan jo bli passasjersete framme, men blir jo fort kaldt fordet[&:]

hmmm.. oi..den blir vrien....
Vet ikke hva jeg ville gjort jeg.. tror nok at jeg ville latt bilen "gå" en liten stund slik at den blir varm... for så å sette meg selv i førersetet og lene meg over i passasjersetet foran for å skifte på der.. Jepp, det ville jeg ha gjort:) Er jo ikke så mange alternativ..
Hvor er det dere skal? hvis det er en offentlig plass, som feks charlottenlund, så tror jeg kanskje de har toalett og slikt der, kanskje stellerom også?

ORIGINAL: JaCkLiN

hmmm.. oi..den blir vrien....
Vet ikke hva jeg ville gjort jeg.. tror nok at jeg ville latt bilen "gå" en liten stund slik at den blir varm... for så å sette meg selv i førersetet og lene meg over i passasjersetet foran for å skifte på der.. Jepp, det ville jeg ha gjort:) Er jo ikke så mange alternativ..
Hvor er det dere skal? hvis det er en offentlig plass, som feks charlottenlund, så tror jeg kanskje de har toalett og slikt der, kanskje stellerom også?

Vi ska t charlottenlund tenkte vi, malin sir at d e visst do der! så da e vi berga hvis nån skjit[;)]

Back
Topp