Bleieskift på natta..

Zazigai

Forelsket i forumet
Hvor ofte skifter dere bleier på natta? Her blir lille lyys våken når jeg skifter bleie, så syns det er så tungvindt når hun da skal sove igjen, må sitte lenge med henne på brystet, og kan for all del ikke legge henne ned for tidlig .. Får mat med ca 3 timers mellomrom..

Skifter bleie oppi senga mi om det bare er tiss. Noen ganger på badet. Det er meget dempey belysning!Det kommer ann på hvor ofte hun våkner når det gjelder antall skift. Våkner 1-2 ganger. Så blir mest 1 skift

Hun fikk ny bleie i 19 tiden og ble lagt i sengen i 21 tiden. Hun våkner nok ikke før i 01 tiden og da blir det skift på et mørklagt bad med et lite vindu... Og amming etterpå. Kan ikke finne på å bytte etter ammingen. Nå sliter ungen med å sovne etter amming også, men det er større sjans for at hun bruker kortere tid hvertfall. Jeg kjenner alltid å bleia, om den kjennes full ut, da bytter jeg...

Hun fikk ny bleie i 19 tiden og ble lagt i sengen i 21 tiden. Hun våkner nok ikke før i 01 tiden og da blir det skift på et mørklagt bad med et lite vindu... Og amming etterpå. Kan ikke finne på å bytte etter ammingen. Nå sliter ungen med å sovne etter amming også, men det er større sjans for at hun bruker kortere tid hvertfall. Jeg kjenner alltid å bleia, om den kjennes full ut, da bytter jeg...

Det var ikke dumt! Her har det vert amming først, også bleieskift, så det har vell kanskje litt med det å gjøre.. Men, rekker du og skifte bleie før du ammer? Her er hun akutt (!!) sulten når hun lager lyd, så om jeg skal skifte bleie først, så må jeg være våken før henne :p

Bytter bleie først.

Husk dempet lys :)
Lyset på badet slår jeg ikke på, har bare døra litt på gløtt og bruker lyset fra gangen :) men at dere rekker og bytte bleie først, det skjønner jeg ikke helt ;) her blir det hyl grining bare jeg er litt treig, ser ikke for meg at bleieskift e mulig eingang før amming :p

Lyset på badet slår jeg ikke på, har bare døra litt på gløtt og bruker lyset fra gangen :) men at dere rekker og bytte bleie først, det skjønner jeg ikke helt ;) her blir det hyl grining bare jeg er litt treig, ser ikke for meg at bleieskift e mulig eingang før amming :p

Stille fra jr er det ikke :P verdens undergang. Her må jeg bytte for han bæsjer hele tiden. Ikke mye, men nok til at han blir sår. :(

Med nr 2 og 3 byttet i senga før jeg ga mat :)

Det var ikke dumt! Her har det vert amming først, også bleieskift, så det har vell kanskje litt med det å gjøre.. Men, rekker du og skifte bleie før du ammer? Her er hun akutt (!!) sulten når hun lager lyd, så om jeg skal skifte bleie først, så må jeg være våken før henne :p
Hun hylskriker mens jeg bytter på henne... De overlever det;) da blir hun så rolig og fornøyd når jeg legger henne på puppen etterpå...

Ammer en side først så bytter jeg bleie hvis hun har bæsjet, så får hun den andre siden før jeg legger henne igjen :)

Bytter bare om hun trenger det (bæsj), eller om hun er urolig fra før. Og da med lite lys, evnt rett i senga. Skifter som regel rundt 23, så ca 7.30.

Bytter somregel bare ved behov slik som Lehne - ved bæsj eller hvis han er veldig våken og urolig fra før. Somregel er han såpass våken i 23 tiden at jeg skifter en bleie på han før jeg ammer og legger meg. Så kan han gjerne gå til morgenen før det skiftes igjen. Han har sjelden avføring på natten så slipper ofte skift da.

Her bæsjer snuppa omtrent etter hvert måltid, så her må vi skifte hvertfall en gang på natta, av og til 2. Problemet her er at ho ikke er klar for å sove rett etter ho har fått mat, da har ho klinkekule øyne og er ganske så våken... Her går det 2-3 timer mellom hver amming på natta...

Bleie når ho våkner og er sulten. Pupp etterpå.

Back
Topp