bleieskift om natta?

krogenbaby

Elsker forumet
På dagen så skifter jeg alltid bleie på kenny før han får mat (og seff ellers ved behov).
men er så usikker på om jeg skal skifte om natta... har gjort det noen ganger.. og han pleier å sovne veldig fint igjen..

de siste nettene har jeg ikke skifta ved første måltid klokka fire, men ved andre klokka åtte..

er usikker på om jeg burde opp å skifte på han før måltid klokka fire også.. hm..

hvordan gjør dere?

gjorde det i starten,men nå sover hun omtrent hele natta,så jeg vekker henne ikke,
hun tisser heller ikke gjennom,så da skifter jeg når vi står opp.

bytter rundt 21-22, så står vi opp 6.

HS sa til oss at så lenge det ikke er bærsj i bleia om natta er det best å droppe det, så slipper babyen å våkne unødvendig [:)]

okei :D

ja, bæsjebleiene skifter jeg uansett. og han pleier ooofte å bæsje under måltidet ;P

henriette ; jeg har også skifta tissebleia, og så har han bæsja, så må jeg skifte igjeeen.. og da våkner han mer til.

hvis han sovner under måltidet så skifter jeg uansett da.. for å få vekka han litt så han får i seg litt mer :)

GLEDER MEG TIL GRØT! :P

jaa, jeg kommer til å gi grøt fra 4 mnd jeg altså.
så kan folk si hva de vil om ÅNEI! VENTE TIL 6 MND!!!
jeg fikk grøt fra 4 mnd, og har klart meg ganske greit synes jeg :P hehe :D

blir deilig når man kan gi de fast føde så de sover litt lengre ;)

gutten min er også hol!
men gulper mye å klarer ikke alltid å holde på så mye mat.
så dvs at det blir endel matinga i løpet av dagen :P hehe!

så d blir godt for han å få noe i magen som er litt mer mettende!!! :)

også blir d godt for mammaen og slippe det måltidet klokka fire :P

Jeg skifter i 22-23 tida,og ikke på natta med mindre han har tisset igjennom eller bæsjet. Skifter igjen i 8 tida..

Vi skifter heller ikke på måltidet kl 4, men kl 8 med mindre han har bæsja eller har tissa veldig mye[:)] De er jo så gode bleiene så man trenger ikke å vekke de mer enn nødvendig[:)]

ORIGINAL: Henriette1986

jg vet ikke om jeg gjør det riktig i det hele tatt her

men først da hun våkner så sjekker jeg bleia. er det tissebleie tar jeg å skifter den og så legge henne til.. bæsjer hun da i måltidet så skifter jeg den også

er bleia tørr så gjør jeg ikke noe..

Jeg også! [:)] men føler han spiser mest viss han får bleie før måltid.. for da blir han våknere!

Jeg skifter aldri bleie om natten om han ikke har bæsjet..det sa både hs og de på sykehuset at jeg ikke trengte heller[:)]

Back
Topp