Bleier

Macy_s

Blir kjent med forumet
Har dere kjøpt inn bleier og hvilke størrelse og hvor mange kjøpte dere inn.
Blir litt forvirret når jeg ser på bleiene, skal jeg kjøpe det ene eller andre merke.
Skal jeg kjøpe de som er fra 2-4 kg eller 3-6 kg??

Jeg har ikke kjøpt,men kommer til å kjøpe pampers i str 3-6 om de er i den str..
Siden jeg fikk en på 4 kg sist [:)]

Jeg har kjøpt inn 2-4 kg, men bare en pakke... datteren min kom til termin og veide 2980 gram, og 2-4 kg`bleiene druknet hun helt i, så satser på at de passer bra heeeelt i begynnelsen, hvis lillegutt er littegrann større (noe jeg håper han blir så jeg slipper og kjøpe inn masse prematur tøy til han å [;)]

Ville ikke kjøpt inn så alt for mye bleier før man vet hvor stor babyen er. Hvis babyen er over 3700 må den ha mini( 3-6kg) og hvis den er under kan man bruke new born( 2-4 kg). så jeg skal ha litt av begge deler på lur hjemme, så sender jeg min kjære ut på bleie shopping når vi ligger på sykehuset.[:)]

Har kjøpt en pakke med 2-4 og kommer til å kjøpe en med 3-6 for å ha en start. Så finner en vel fort ut av hva en trenger etterhvert. Får sende en utskremt medarbeider (kjæresten) for å handle mer [:D]

Håper da virkelig at jeg ikke får en bebis på mer enn 6 kg...[:-]

Jeg kommer til å kjøpe inn de aller første Newborn bleiene. Datteren min veide ikke mere enn 2700g når hun ble født så hun hadde druknet i hakket større [8D]

Jeg har kjøpt inn en pakke med new born jeg. det er jo fra 2-4 kilo, og akkurat nå ligger jenta mi under gjennomsnittet for hva en baby skal veie på denne tiden og tror nok ikke jeg kommer til å få en baby som er over 4 kilo. Hvis hun er over 4 kilo så har jeg bare tapt 21 kroner. Det var det pakken kostet!

SALG PÅ BLEIER PÅ COOP OBS, ALLE MEDLEMMER FÅR 1PK BLEIER TIL 29.90

kan kjøpe så mange du vil, alt fra str 1 til 7 (liberobleier altså)

litt billigere enn vanlig så kan være verdt en tur innom!

Jeg har kjøpt inn 2 pakker i str 3-6 kg.. Kommer vel til kjøpe inn ett par pakker til før babyen kommer. Greit å få kjøpt inn det jeg kan før babyen kommer og før jeg går ned i lønn..

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

SALG PÅ BLEIER PÅ COOP OBS, ALLE MEDLEMMER FÅR 1PK BLEIER TIL 29.90

kan kjøpe så mange du vil, alt fra str 1 til 7 (liberobleier altså)

litt billigere enn vanlig så kan være verdt en tur innom!

På Kiwi koster samme pakka 13 kroner og du får hver fjerde gratis....

Jeg skal bruke Libero, har en pakke newborn og noen i størrelsen over. Resten kjøper vi når vi vet hvor stor han er.

har bare de jeg har fått av folk og i pakker hittil.
- 1 pakke libero 2-4kg
- pakken fra liberoboxen med endel 2-4kg og endel 3-5 kg
- 6 2-5kg fra pampers og 6 3-6kg fra pampers.

Har hørt at det ikke er smart å kjøpe inn for mange av de små, for det er s¨å individuelt hvor ofte de må skiftes på den første tiden og hva de faktisk veier. Men siden vi har litt så tenkte jeg at det holder noen dager så får typen dra ut å kjøpe fler om det trengs når hun kommer[8D]

Jeg har kjøpt en i den minste størrelsen. Også har jeg fått en pakke av søstra mi.. [:)] Tror ikke frøkna blir så innmari stor [:D]  Men det må jeg nesten se ann! Blir vel en skryte runde eller to etterhvert.

Oh.. jeg har kjøpt MASSE bleier :P
De hadde tilbud på store bokser med bleier på ica maxi.. SÅ jeg kjøpte 2 bokser med 3-6 kg, og en boks med 5-8 kg trooor jeg.  I hver boks er det 4 pakker tror jeg :P

Men jeg får jo 2, og jeg veet de kommer tidlig, så de kommer sikkert til å være små lenge.. jeg må nok også kjøpe inn 2-4 kg, men jeg skal vente og se hvor store de er først :P

Har kjøpt en pakke av hver jeg :)

Har ikke kjøpt inn enda, men tenkte å kjøpe Libero bleier, en pakke 2-4 kg og en pakke 3-6 kg :) Benytter meg av Kiwi, siden det er billigst der :)

Skal bruke tøybleier på knerten, og har bleier etter storesøster klare til den første tiden... Når han blir litt større passer han nok inn i de onesizebleiene hun bruker nå, så mulig vi må supplere med noen flere sånne, men det får vi bare se an... Må uansett vaske bleier oftere med 2 bleiebarn i hus, så kan godt hende vi har nok bleier som det er [:)]

ORIGINAL: brownie*

Kommer til å kjøpe libero 2-4 kg..[;)]

Jeg med [:)]

Nei har ikke kjøpt enda, men kjøper en pakke med newborn bleiene til libero når det nærmer seg.. [:)]

Back
Topp