Bleier

BIBBI3

Forumet er livet
Hva slags bleier bruker dere??

Benjamin bruker Libero 3-6 kg..

ORIGINAL: Irene30

me too[:)]

vi bruker pampers newborn, går over til pampers aktive fit snart... (amalie)

(othilie) pampers aktive fit eller libro up & go!

liker pampers best jeg. bruker newborn + har testa 3-6 kg, men syns de er litt svære ennå [8|]

Her går det i Pampers Newborn nr1
Libero bleien tissa han uttafor, av en eller annen merkelig grunn....kanskje sleng på tissen...hihi

signerer

her går det mest i pampers, syns ikke libero holdt godt nok på det som kommer ut av tuva. hadde mange tilfeller av lekasje,

hadde noen flotte bæsje lekkasjer vi også med Libero..........

Vi også.[:)]

Her går deti libero 5-8 kg[:)]

Har kjøpt Libero 3-6 kilo de to siste gangene, men før det hadde vi Pampers. Kommer sikkert til å kjøpe Pampers igjen også. Syns begge deler funker[:)]

Har innimellom litt lekkasje med Libero, så kanskje jeg skal forsøke Pampers over ei lengre periode....?
Har hatt en del prøvepakker av de som jeg har syntes virka tynne og ikke fullt så behagelige i "papiret". Men det er jo ikke jeg som skal bruke de, Ben kan jo like de veldig godt for det.[8D]

Bruker Libero Midi 5-8 kg. Har hatt ett par lekkasjer, men synes Pampers var så ekle,ubehagelig papir og veldig klumpete.

her bruker vi kun libero 3-6 nå,hadde bare lekkasje med pampers... hmmmm så rart egentlig at vi opplever bleiene så forskjellige!!

Vi bruker libero 5-8 kg. Har opplevd noen få lekkasjer men skal ikke klage. Noe må vi vel regne med.

ORIGINAL: trø

Vi bruker libero 5-8 kg. Har opplevd noen få lekkasjer men skal ikke klage. Noe må vi vel regne med.

rart så mange har hatt lekasje med libero..ser det er mest guttene.da må di lage bedre bleier for gutter med snurrebass[:D]

jeg forventer ikke at bleien skal holde i allslags situasjoner....ex når hun hadde eksplosjon til langt oppetter ryggen[&:]så ja noe må vi regne med syns jeg[:)]

marcus har begynt å bruke libero 3-6 kg nå, men det har blitt endel lekkasjer her og ja[:)] forrige dagen satt han på fanget og bæsja så jeg fikk bæsj over både buksa og toppen min. og forrige natta måtte jeg skifte body 2 ganger da han hadde tissa langt opp på ryggen. jeg som passer på å ha tissen ned og og at bleia sitter ordentlig hver gang. har ikke prøvd pampers enda.

Enig i at vi må regne med noe, men jeg kan gjerne har 4 bleier til dagen som er lekkasje i med tiss. Å jeg skifter ofte på Daniel

Åh huff ja det blir mye... vi har ca en til uka. Senest idag rett før min mann skulle på jobb. Sondre tisset seg ut og rett på låret til min kjære [:D] 

bruker libero newborn 2-4 kg...
har hatt en del lekkasjer..
har dere ikke vært plaga med pampers å lekkasjer da?

Hakke hatt en eneste lekkasje her i huset, bruker pampers [8|]

Back
Topp