bleier

charlotte88

Elsker forumet
ka e best?

ORIGINAL: breeg

Libero.

jupp[:)]

hmm... ikkje bra.. holde meg te libero[&:]

Første to årene brukte vi papirbleier(libero og pampers), i november i fjor gikk vi over til tøy og angret aldri på det. Nå har vi sluttet helt med bleier her i huset, men får vi flere barn blir det tøy fra da en.

libero

vi har bare brukt libero..snuppa har sluttet med bleie nå da. vi har alltid vært fornøyd med de, men når vi engang får en til har vi lyst til å prøve tøybleier[:)]

jeg bruker faktisk libro til den elste og pampers til den yngste[:D]

Har vekslet mye mellom Libero og Pampers og har kommet fram til at en kombinasjon er best. Da hun var liten gikk det mest i Libero, men da hun begynte å bli mer aktiv gikk vi over til Pampers. Da det var tid for å bruke trusebleier (og hun ikke ville ligge stille på stellebordet) var Pampers sine elendige så nå går det i Liberos up&go på dagen og Pampers active fit på natten. Funker bra.

ORIGINAL: ~Rosa~

Jeg liker både libero og pampers... bytter på alt etter hvor jeg handler og hva som blir billigest da... prøvde first price og de er noe drit... 

samme her[;)]

jeg stemte ikke, for det er forskjellig fra unge til unge. eldste brukte kun libero men det kunne jeg ikke bruke på minsten så han bruker pampers.
var en test for en stund siden og da tror jeg det var pampers activ fit som kom best ut,men de kan vi heller ikke bruke. så det er veldig forskjellig[:D]

Hvis ikke mye er forandret siden jeg jobbet i barnehage satser vi på Libero [:)]

Libero[:)]

Her bytter vi litt mellom libero og pampers.

Libero!!!
Brukte de Pampers-bleiene som var i Rimi-pakka, men han ble rød på stumpen og det lukta skikkelig piss av de [:'(]

Bruker pampers, har prøvd libero både vanlige og up&go men de holdt ikke tett om natta og i tillegg var de fryktelig klumpete. Og så er pampers mye billigere, 65 kr for 88 bleier, det kn ingen andre bleier måle seg med.[:D]

Stemte ikke for vet ikke enda, men har planer om tøybleier

Her er det pampers active fit...
Den er helt super, og merker at linnea er mer mobil i den enn libero..
Pluss at det pleier å være flere "uhell" på utsiden når ho bruker libero.

Vi har gått fra libero til first price synes de er mye bedre, og ikke minst billigere

ORIGINAL: Maur Asto

Har vekslet mye mellom Libero og Pampers og har kommet fram til at en kombinasjon er best. Da hun var liten gikk det mest i Libero, men da hun begynte å bli mer aktiv gikk vi over til Pampers. Da det var tid for å bruke trusebleier (og hun ikke ville ligge stille på stellebordet) var Pampers sine elendige så nå går det i Liberos up&go på dagen og Pampers active fit på natten. Funker bra.

Signerer denne jeg[:D]

ORIGINAL: snupsemamma

Her går det kun i libero! Vi prøvde pampers ei kort stund, men han ble skikkelig sår + at det stinka piss av de! [:'(]

Back
Topp