Bleier

mammacassa

Betatt av forumet
Heisann[:)]  Er d noen andre som har dårlig erfaring med de såkalte "jumbopack"-B
bleiene(2x47 beier i en kartong til 70 kr) fra Rema 1000?
Jeg er så lei av å vaske og vaske på klærne til Cassandra,for hun tisser og bæsjer igjennom nesten HVER bleie[:@]
D er SISTE gang jeg faller for billige DRITT-bleier.[:@][:@][:@]I morgen når butikkene åpner igjen-så er tilbake til gode gamle Libero[:D][:)]
 
Andre som opplever d samme?
 
det kan være at de er litt store? det skjedde med Emma med 5-8kg libero da hun var 4kg ellr no slikt...
 
De bleiene jeg bruker er fra 7-18 kg,så de burde være passelige.Men d er veldig lite "fyll" i bleiene bak på de jeg bruker nå.De duger ikke til noe...[:@]Andre bleier i samme str lekker ikke.
 
Vi har prøvd den, men her i byen har de kun Baby Dry i str3 og vi liker best Avtive Fit.
Kommer til å kjøpe de pakkene når vi skal begynne på str 4.
 
Er ikke det pampers active fit de selger i de kartongene? vi bruker active fit..men bruker fra 4 kilo..de lekker ikke...godt fornøyd[:)] 
 
Vi bruker de bleiene og har aldri hatt problemer med de og vi har brukt de fra begynnelsen.
 
Men det virker som libero funker best på jenter og pampers på gutter.
 
Vi ha fått en del gratis bleier fra libero og de funket ikke for oss, måtte skifte alt til hvert bleieskift.[:@]
 
Ja det er smak og behag. Jeg var heller ikke fornøyd med Pampers, de klistrert seg slik til huden, syntes jeg. Nå går det i bleier fra Lidl på dagtid, og Libero på kvelden! Coop sine bleier er dritt (fy, jeg jobber innen Coop....), men Lidl sine var bra. 50kr for 56 bleier var jo ikke så aller verst...
 
Her går det i LIIBERO. Jeg går kunn etter de merkene som er kjent for å være gode..
 
Heia![:)] D var noen andre som også sa til meg at pampers er best på gutter,og libero på jenter,og jeg er nå nødt til å si meg enig i d![:D]  Har også prøvd lidl-bleiene,og de er helt ok.Coop-bleiene er også noen "dritt"bleier[:@]
 
Takk for alle meninger og svar![:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Pampers active fit
 
Libero
 
Coop
 
Lidl
 
 
Back
Topp