Bleier

Fleur

Gift med forumet
Hvilken type (og hvilket merke) bleier har dere tenkt å bruke til deres søte små da?

[:)]

Har egentlig ikke tenkt så mye på det. Har kjøpt en pakke med pampers new baby på meny, der har de hver fjerde pamperspakke gratis.

Er det veldig stor forskjell på de forskjellige typene? Noen som har tenkt på tøybleier?

jeg liker pampers best, etter flere år i barnehage. så her blir det det til den lille.

Jeg kommer til å bruke Libero, brukte det på Kasper da han brukte bleie, likte ikke pampers, fordi avføringen lett rant ut på sidene og oppover ryggen, det skjedde ikke med libero bleiene. Pluss at jeg syntes de er mykere, og mer elastisk.

blir nok pampers husker da jacob var baby . måtte bytte blei hver andre time natta fordi libero holdt ikke 2 timer før alt var vått selv hvor stor bleie jeg brukte

[:)]Tror jeg kommer til å prøve litt forskjellig slag bleier, da snuppa var nyfødt syns jeg libero var best, men etterhvert som hu vokste var det pampers som passa best. Det er jo snart 6 år siden så bleiene har nok forandra seg litt etter det.

livmor; tror nok det er bedre å starte me en bleie for ny fødte. de er litt mindre  å passer bedre på et lite barn.

aktiv fit tror jeg er fra 7 kg eller noe så blir noe stort på en ny født

Det blir pampers. Barna er tørrere i huden etter at de har tisset i dem.. og de har bedre passform til mine barn.

Helt klart Pampers.
Brukte det sist og var veldig fornøyd!

Vi har i utgangspunktet tenkt å bruke Libero, men må først se hvordan de er før jeg kan si om vi er fornøyd eller ikke. Dessuten er det flere jeg kjenner som har brukt en del av First Price sine bleier og vært fornøyd med de også (når babyen er blitt større). Tenkte jeg skulle teste ut litt forskjellig.

Har kjøpt ein pakke Libero. Kjem nok til å prøve Pampers og for å sjå kva eg likar best.

Libero funka IKKE på prinsen, da tissa han gjennom i ett sett. Brukte og bruker fremdeles kun pampers på han, men har hørt noe om at libero har bedre passform for jenter, mens pampers er det beste for gutter...

Jeg vurderer sterkt tøybleier jeg
Har lest en del rundt på nett,samt på http://www.tettinntil.com/
Skal ihvertfall prøve det i begynnelsen.Her hvor jeg bor bruker de nemlig tøybleier på sykehuset,så da håper jeg å få litt erfaring og tips derfra også[;)]

ORIGINAL: VokserOGgror

Jeg kommer til å bruke Libero, brukte det på Kasper da han brukte bleie, likte ikke pampers, fordi avføringen lett rant ut på sidene og oppover ryggen, det skjedde ikke med libero bleiene. Pluss at jeg syntes de er mykere, og mer elastisk.

sign

jeg anbefaler virkelig pampers, fra nyfødt til easy up.. har prøvd de andre og var ikke fornøyd så her blir det å bruke pampers. har jo igjen masse bleier etter benjamin fra tidligere i år så bruker dem også. de vokser jo fra de så fort, nå er han 1 år og bruker den største størrelsen[8|]

men pampers babydry var ikke bra syns jeg..

her bilr det pampers new baby først ivertfall..

Back
Topp