Bleier

TezK

Betatt av forumet
Hvor er det billigst å kjøpe bleier? Vet det er 50% på mange butikker og 2 for 1 men er det noen som har regnet på det?

Hvor er det billigst å kjøpe bleier? Vet det er 50% på mange butikker og 2 for 1 men er det noen som har regnet på det?
Kommer litt an på barnet og passformen på bleiene. Om butikkenes egne merker har god passform så er nok det billigst.
Min endret mye fasong det første året. Noen mnd kunne han kun bruke libero, andre mnd så passet ikke libero i det hele tatt. Vi kjøpte som regel alltid på Kiwi med bleiekort. Ikke regnet så spesielt på det, men syns det virket som er grei pris. likte også Kiwi sine egne bleier, så kjøpte de når passformen passet. Noen år siden min var liten nå da. Så kan hende det har endret seg

Ganske så sikker på at Kiwi sin avtale med annenhver pakke gratis er billigst, særlig hvis man kjøper Lillego som er deres merke. Bleiene er billigere i pris i utgangspunktet på Kiwi enn mange andre butikker, og deres eget merke er også noe billigere enn Libero og Pampers.

Vi handler mest på kiwi. Mye fordi deres 2 for 1 også gjelder billig bleier. Men er jeg på en annen butikk når vi er tomme så handler jeg der, som regler extra eller Prix. Men er veldig glad i lillego bleier og våtservietter.

Back
Topp