Bleier

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Trenger råd fra ekspertene;

Har ei lita ei på 5 uker. Bruker bleie nr 2. Problemet er at hun tisser/bæsjer ofte igjennom. Enten fordi det blir krøll på bleien eller fordi den blir full. Blir full på natten som oftest så prøvde nr 3. Men skal fortsatt lite til før det kommer ut ved føttene da hun ligger på siden. Har prøvd mange typer bleier å har ikke vært noe problem før i det siste da hun bæsjer og tisser mere. Eneste gangen det var et problem tidligere var når jeg prøvde Rema bleier. Så de er helt uaktuell. Akkurat nå bruker vi Libro Newborn 2 og Anglemark 3.
 
Kan være de er for store?
Bleier er så sinnsykt individuelt for noen, kanskje du må se om du må bytte type igjen.. De sitter utrolig forskjellig på barn, og det er ikke en selvfølge at samme merke i str 2 og 3 er lik i passformen, så det er et forvirrende marked.
 
Problemet er at de som sitter fint på blir stapp full på natten innen 2 timer. Å da kommer det ut uansett. Så føler det fungerer ikke uansett hva jeg velger :/
Vurdert bleie oppå bleie? :)
Kan høres ut som om det er veldig mye mer om natta enn en del andre opplever
 
Problemet er at de som sitter fint på blir stapp full på natten innen 2 timer. Å da kommer det ut uansett. Så føler det fungerer ikke uansett hva jeg velger :/
Jeg har måttet bruke to bleier i de overgangene :hilarious:
Ved overgang fra str 2 til 3, så brukte vi 2er innerst og 3 utenpå :p (på natta altså)
 
Sånn var min eldste også. Hun hadde slanke lår. Ble mye lekkasje med libero. Ingen lekkasje med Pampers! Etter en stund gikk vi over til Rema sine bleier (Lev Vel)
 
På den tiden måtte vi gå over fra libero touch til pampers, prøvde flere før vi fant ut hvilken som passet. Når hun måtte på neste størrelse ble det lillego, deretter libero comfort, lillego igjen og nå bruker vi rema 1000.
 
Sånn var min eldste også. Hun hadde slanke lår. Ble mye lekkasje med libero. Ingen lekkasje med Pampers! Etter en stund gikk vi over til Rema sine bleier (Lev Vel)
Min har laaaangt fra tynne lår. Så utrolig at noe kan renne ut av bleien i det heletatt xD
 
På den tiden måtte vi gå over fra libero touch til pampers, prøvde flere før vi fant ut hvilken som passet. Når hun måtte på neste størrelse ble det lillego, deretter libero comfort, lillego igjen og nå bruker vi rema 1000.
Sjønner at her er det bare å prøve seg frem på nytt.
 
Foreslår også tøybleier :rolleyes:
 
Back
Topp