Bleier

Betzy86

Første møte med forumet
Jeg er en nybakt mor til ei nydelig jente. Lurer på om d er noen bleier dere anbefaler? Bruker idag libero touch.

Brukte libero til begge. På slutten med siste, brukte jeg rema sine .

Nå skal jeg inn i bleie tiden igjen og aner ikke hva touch bleier er haha...men går nok for libero i starten og har 0 problem med å prøve billig bleier.

Prøvde vel noe pampers , men jeg mener at vi var flere den gangen som mente ungene var våtere av dem.

Jeg er en nybakt mor til ei nydelig jente. Lurer på om d er noen bleier dere anbefaler? Bruker idag libero touch.

Jeg brukte libero touch lenge, men så gikk jeg over til rema sine. Syntes de var like gode og ikke minst billigere. Men nå som vi har begynt med up&go-bleier er vi tilbake til libero. Synes ikke rema sine buksebleier er noe særlig..
Enig om det som står over her om pampers. Kjøpte en pakke en gang, men de var rett og slett ikke noe gode.

Vi begynte med libero touch, også har vi prøvd alt mulig av alle andre bleier og er nå tilbake på touch. Rett og slett ingen som kan måle seg med dem etter vår erfaring :)

Brukte libero touch lenge med eldste, gikk så over til rema sine. Denne gangen brukte vi også libero touch i starten, men byttet mye raskere til rema sine, og er veldig fornøyd med dem [emoji4]

Prøvde litt forskjellig, men ingen kunne måle seg med Libero newborn [emoji4]

Vi brukte libero newborn 1 og 2. Gikk over til rema etterpå med eldste . Med yngste har brukt mye libero comfort og begynt nå med rema også.. der har handlet litt om pris

Brukte libero touch lenge med eldste, gikk så over til rema sine. Denne gangen brukte vi også libero touch i starten, men byttet mye raskere til rema sine, og er veldig fornøyd med dem [emoji4]
Det har vi gjort med begge våre også :happy:

Vi er storfornøyde med Lillego (Kiwi). [emoji4]

Bruker mye forskjellig... og ser litt på pris også.
Anglamark, rema og billig bleier funker ofte like bra som de dyreste alla thougts bleiene :)

Vi brukte libro touch 1 og noe 2 så testet vi lillego sine og det fungerte fint til vi kom opp i str.4 da ble de feil i passformen så nå bruker vi rema sine. Fungerer helt topp, lillego sine var vi like fornøyde med.

Brukte Libero newborn når han var baby, så har det godt i rema, Lillego og Libero etterpå. Pampers har vi prøvd og lillegutt endte opp med rød rompe og hylskrek. I tillegg syns jeg de luktet vondt

Brukt libero og lillego til mine. Libero om natten (synes de har litt bedre oppsugingsevne og det er greit på natta) og lillego på dagen (ser ingen grunn til å kjøpe dyre bleier når billige er like gode)

Vi brukte Pampars newborn når våre var helt små.
Prøvde også litt forskjellig fra Libero, men de var vi ikke fornøyde med

Brukte libero touch i str 1 og 2, etter det har vi brukt libero comfort. Har prøvd rema sine og Pampers, men syns ikke de satt like godt på min.

Vi bruker libero touch. Synes de er myke og gode. Passformen er helt perfekt min lille. Ser ingen grunn til å bytte noe som funker.

Brukte libero touch de første månedene, fantastisk myke og gode! Fra bleiestr 3 gikk vi over til å bruke lillego på dagtid og libero touch om nettene, og det ghør vi fortsatt nå som hun er 16 mnd. Touch er de eneste som holder henne tørr hele natta.

Vi brukte Libero touch og newborn i størrelse 1&2, veldig fornøyd med de og nå bruker vi fortsatt libero comfort på dag og touch på natt:)

Back
Topp