Bleier

Trilletrulte

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Vi har hentet ut gratis babypakker, og i de fulgte det med bleier så vi har ikke trengt å handle inn det enda. Men det begynner nå å nærme seg. :hilarious:
Kjenner at av de vi har prøvd er det libero touch jeg er mest fornøyd med nå. Den er tynn, virker som den puster bra, sitter godt og holder tett.
De andre har vært noe tykkere, og fasongen blir ikke like snug som med libero touch.

Hvilke bleier liker du best til ditt barn?
Noen spesiell grunn til hvorfor du liker De? :)
 
Her brukes det Pampers.
Libero syns jeg ikke hadde gode nyfødt-bleier sist, men NÅ har de blitt bedre og Jeg syns de nå er på lik linje som Pampers.
Så her går det hovedsakelig i Pampers...

Brukte Pampers i starten sist også, syns de er tynne og myke, brukte de til barnet var ca 1 år så gikk vi over til Libero.

Men hva med vaskekluter/våtservietter, hva bruker du/dere?
 
Her brukes det Pampers.
Libero syns jeg ikke hadde gode nyfødt-bleier sist, men NÅ har de blitt bedre og Jeg syns de nå er på lik linje som Pampers.
Så her går det hovedsakelig i Pampers...

Brukte Pampers i starten sist også, syns de er tynne og myke, brukte de til barnet var ca 1 år så gikk vi over til Libero.

Men hva med vaskekluter/våtservietter, hva bruker du/dere?

Vi brukte også pampers sist. Til de plutselig sprakk i sømmen hver eneste natt... :shifty: lite kult med bleiefyll i hele pysjen flere morgener på rad. Så gikk over til libero da.
Har ikke testet pampers denne gangen siden det var libero og lille go som fulgte med i gratispakkene :hilarious:

Vi bruker de tørre engangsklutene til bleieskift. Ellers er det babykluter fra kid til bad og vanlig stell. :) bruker ikke våtservietter, men har en pakke til nødstilfeller i stellebagen. :)
Hva med dere, hva bruker dere? :)
 
Vi tenkte vi skulle prøve billigmerkene nå. Men vet fra storebror at det varierer hva som passer etterhvert som han vokser. Vi bruker også tørrservietter til bleieskift. Våtservietter brukes mest av meg på hender etter bleieskift på tur.
 
Vi tenkte vi skulle prøve billigmerkene nå. Men vet fra storebror at det varierer hva som passer etterhvert som han vokser. Vi bruker også tørrservietter til bleieskift. Våtservietter brukes mest av meg på hender etter bleieskift på tur.

Nå er det så mange år siden storebror brukte Bleier, så jeg vet ikke hvilke billige typer som finnes engang jeg. :eek: har som sagt prøvd lille go, regner med det er rema sin egen? :hilarious:
Tørrservietter er gull. :D
 
Nå er det så mange år siden storebror brukte Bleier, så jeg vet ikke hvilke billige typer som finnes engang jeg. :eek: har som sagt prøvd lille go, regner med det er rema sin egen? :hilarious:
Tørrservietter er gull. :D
Rema har og Coop. Vi bruker Coop på storebror nå.
 
Er mest glad i libero touch, de er så mjuke. Bruker nok mest det nå i starten, også er vi veldig fornøyd med kiwi sin lillego til storebror, så prøver nok de først. Bruker tørre kluter, 6 for 100 som medlem hos apotek1.
 
Bruker Libero Touch nå i starten[emoji4] Vi vekslet litt mellom merkene til storebror etterhvert som han gikk opp i bleiestørrelser, synes passformen varierte en del, og han var en kraftig plugg[emoji12]
Vi bruker tørrservietter hjemme, og Neutral våtservietter på farten[emoji4]
 
Dere som bruker tørrservietter bruker dere vann på de? Og har stellebord på badet? Vi har stellebord på rommet og har brukt våtservietter, men kjenner jeg ikke liker det helt.

Førstegangs og tar i mot alle tips!
 
Dere som bruker tørrservietter bruker dere vann på de? Og har stellebord på badet? Vi har stellebord på rommet og har brukt våtservietter, men kjenner jeg ikke liker det helt.

Førstegangs og tar i mot alle tips!

Bruker tørrservietter både på badet og i stuen. Henter en liten skål med lunkent vann så jeg kan fukte klutene. :) man må liksom finne det som funker best for en selv. :)
Det ser ut til at frøkna har sensitiv hud, så da unngår vi våtservietter så langt det lar seg gjøre.. :)
 
Brukte touch på nr 2 så lenge det var mulig å få fatt i rett str og type. Syns de er veldig gode. Har ikke sammenlignet med mye annet, kun ved plutselig krise og måtte kjøpe noe annet.

Blir helt klart libero touch så lenge som mulig her også

Med nr 1 begynte vi med Pampers da de var mykest (touch fantes ikke) men da de begynte å lekke ble det libero fordi det holdt tett.
 
Bruker libero newborn. Liker egentlig touch best, men de er jo dobbelt så dyre.
Liker også rema sine, men de er desverre litt for store ennå.
Pampers likte jeg ikke da de hullene satt seg fast i rumpa til babyen når han bæsja[emoji34] syns de virka veldig gammeldags.
 
Brukte touch på nr 2 så lenge det var mulig å få fatt i rett str og type. Syns de er veldig gode. Har ikke sammenlignet med mye annet, kun ved plutselig krise og måtte kjøpe noe annet.

Blir helt klart libero touch så lenge som mulig her også

Med nr 1 begynte vi med Pampers da de var mykest (touch fantes ikke) men da de begynte å lekke ble det libero fordi det holdt tett.

Sånn sett er det veldig greit med de gratispakkene, kjekt å få testet litt. :) Der var det libero, libero touch, lev vel og lille go.. jeg er veldig fornøyd med libero touch, så ser ut til at vi fortsetter med de. :)
 
Bruker libero newborn. Liker egentlig touch best, men de er jo dobbelt så dyre.
Liker også rema sine, men de er desverre litt for store ennå.
Pampers likte jeg ikke da de hullene satt seg fast i rumpa til babyen når han bæsja[emoji34] syns de virka veldig gammeldags.

Er det så stor prisforskjell altså? :eek:
Hm, da høres ikke pampers så fristende ut akkurat. Husker vi likte de når storebror var liten, men plutselig gikk de opp i liminga, så hver morgen var pysjen full i bleiefyll. :dead: skikkelig nasty! :yuck:
 
Dere som bruker tørrservietter bruker dere vann på de? Og har stellebord på badet? Vi har stellebord på rommet og har brukt våtservietter, men kjenner jeg ikke liker det helt.

Førstegangs og tar i mot alle tips!

Sniker fra oktober med et tips:)

Du kan ta slike tørre engangskompresser og legg de i en plastbeholder eller en plastpose, bløtgjør de med vann og en desj babyolje eller kokosolje:) det er mye bedre for stumpen til lille og kan lett oppbevares i stellebord på rummet hvor man ikle har lett tilgang til vann:)
 
Sniker fra oktober med et tips:)

Du kan ta slike tørre engangskompresser og legg de i en plastbeholder eller en plastpose, bløtgjør de med vann og en desj babyolje eller kokosolje:) det er mye bedre for stumpen til lille og kan lett oppbevares i stellebord på rummet hvor man ikle har lett tilgang til vann:)

Takk!! [emoji173]️
 
Dere som bruker tørrservietter bruker dere vann på de? Og har stellebord på badet? Vi har stellebord på rommet og har brukt våtservietter, men kjenner jeg ikke liker det helt.

Førstegangs og tar i mot alle tips!
Vi har stellebord på rommet. Har en liten isboks med vann som vi bruker til å væte serviettene med.
 
Funnet ut at lille go ikke gjør susen her.
2 ganger har frøkna bæsja seg ut med de. :hilarious:
Jeg produserer veeldig bra med melk, så bleiene er alltid tunge. Men når de ikke holder en 2.5 timers lur.. :bored:
 
Bruker libero newborn. Liker egentlig touch best, men de er jo dobbelt så dyre.

Bruker også Libero Newborn fordi Touch er dobbelt så dyr :p Synes ikke forskjellen er så stor heller, og er veldig fornøyd med Newborn-bleiene :happy:

Bruker ikke våtservietter, men bruker tørre engangskluter med vann eller evt olje på. Har gratispakkene med våtservietter i stellevesken foreløbig, men har kjøpt en sånn våtserviett-boks på Ebay som vi skal ha de tørre engangsklutene oppi med vann (den er vanntett)
 
Hvilken olje har dere i vannet? [emoji5] jeg har brukt burts bees eller hva det het i dag. Lukter veldig honning syntes jeg [emoji85]
 
Back
Topp