Bleier

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvilken bleier bruker dere nå? Lillesnupp her må begynne på nr3 strax. Har brukt pampers frem til nå mn innbiller meg noen har nevnt at remableiene er bra når de kommer litt opp i str? Noen erfaringer med dette?

Vi har akkurat startet med nr 3 for et par dager siden. Bruker de litt om hverandre med nr 2 til vi er tomme for de:) har prøvd litt forskjellige, men her sverger vi til libero touch:happy:

Startet med libero touch, men når vi måtte opp på Str 2 rant bare alt ut. Da gikk vi over til Pampers Str 2 og de passer bra enda. Lille er 9 uker i morgen [emoji4]

Her bruker vi libero touch på natt og libero newborn på dag.. og frøkna her er 6 uker og bruker nr 1 bleier, hun er snart stor nok til å bytte til nr 2 bleier[emoji4]

Lillegutt er straks 7 uker, vi bruker Libero str 2. Remableiene str. 2 synes jeg er enda større enn libero. Jeg synes ikke de sitter så godt på, men alle barn er forskjellige, så det vil vel variere hvilke bleier som blir best. Synes pampersbleiene lukta utrolig parfymert.

Vi bruker Libero strl 2, lille blir fem uker straks, og de er ganske bra. Vi brukte touch i begynnelsen, men det lakk hele tiden og passet rett og slett ikke skikkelig. Vi har også brukt rema1000 sine, og de synes jeg er helt fantastisk! Jeg fikk en bleiekake med libero, så det er derfor vi bruker dem nå.

Nettopp begynt å bruke str. 2 i Libero Newborn og Libero Touch, lille er straks 9 uker. Liker ikke Lillego’ bleiene til Kiwi. Er noe rart både med passform og selve «følelsen». Har Remableier str. 2 liggende som bleiekaka til babyshoweren ble laget av. De virker egentlig veldig greie, men de er enda for store.. Ikke prøvd Pampers denne gangen, men likte de absolutt ikke sist gang. Liker Libero veldig godt, så blir nok å holde oss til de så lenge passformen er grei :)

Sprelloppa vår her er 9 uker og bruker 3er bleier, vært fornøyd med libero comfort og touch, har kjøpt lillego og skal prøve de ut nå[emoji4]

Plutten er 12 uker idag og vi bruker per nå str 3, libero touch. Men vi må snart bytte til str 4 :) rema sine bleier brukte vi litt av da vi fikk i babypakken deres, men de var så ru at han fikk skikkelig fæle sår i rumpa av de (str 2).. har hatt en pakke med str 3 av rema sine som jeg har brukt når vi skiftet bleie om natta, men i natt hadde det ikke holdt da de var begynt å bli for små og lekket ut av de..
Vil fremover bare bruke libero touch, selv om de koster litt. Fra nå får man 25% rabatt på de i kassen hvis man er trumfmedlem :)

Libero touch str 2, må vel snart over til str 3 :) hun er 9 uker og 2 dager gammel.

Vi bruker Libero newborn str 2, veldig fornøyd [emoji4] har brukt kiwi litt også, de gratis pakkene [emoji4]

8 uker og godt over 5kg. Bruker nå str 3. Pga økonomi bruker vi nå mest Coop sine, de vi bruker på storebroren og (22mnd og str7) Coop er eneste som holder på han, spesielt natt. Bruker noe libero også, når man kan være fin på det [emoji23]

Vi bruker libero på natt, og når vi har planlagt lengre turer ute. Vi føler de suger opp mest, og holder inne mest bæsj. Men bruker rema sine bleier ellers på dagen, de synes jeg også sitter godt, men føler ikke de «holder på» like mye som libero. Vi bruker str 2 i begge, tror det holder et par uker til i alle fall :)

9 uker i morgen, og bruker fortsatt libero newborn 1. Nærmer seg 5 kg, så blir å skifte til nr.2 snart.
Vi har prøvd rema 1000 sine, dei som var med i nyfødt-pakken. Synes dei ble fort fulle ift. libero sine.

Her bruker vi libero touch 2, prøvd nokre andre men likar best desse foreløpig :)

Vi bruker stort sett libero newborn str 2 og synes de funker bra. Liker også libero touch men siden de koster mer blir det oftest newborn :-)
lille er seks uker og over 5 kg. Rema sine satt ikke godt på fasongen hennes så foreløpig blir det ikke dem. Har en god del eksplosive bleier her så er ikke sjeldent det går over spesielt på ryggen så prøver ut litt forskjellige typer her :p akkurat nå er det pampers;)

8 uker og godt over 5kg. Bruker nå str 3. Pga økonomi bruker vi nå mest Coop sine, de vi bruker på storebroren og (22mnd og str7) Coop er eneste som holder på han, spesielt natt. Bruker noe libero også, når man kan være fin på det [emoji23]

Her blir det SLUTT på Coop sine!! De fungerer bra på han som snart er 2 år, men på lille fungerer den ikke!! Alt kommer gjennom, både tiss og bæsj. Kan nettopp ha byttet på henne, så tisser hun en gang i den nye - og det kommer oppover og ut på sidene oppe! Samme med bæsjen..
så da får prisen bare være altså, vi kjøper libero

Vi bruker libero newborn 2 :-) han er 7,5uker idag og ca 4,3kg
Så lenge han ikke vokser plutselig i bredden/lårene blir det å bruke den en god stund til :-) kunne hatt str 1 litt til men de ble plutselig litt stram rundt lårene da han begynte å få gode bebislår :Heartblue

Bruker også rema sine når vi er hjemme etter babypakken

Back
Topp