Bleier

Petrichor

Elsker forumet
Marslykke 2016
Hvilken str bruker deres i bleier nå og hvilke/hvilket merke bruker dere? Noen av de små som har fått prøve seg på do eller potte enda?

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Libero touch størrelse 5, up and go [emoji846] prøvde potte for ei stund sidan og hn berre spratt av [emoji28]

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.

Petrichor

Elsker forumet
Marslykke 2016
Hu her bruker str 4 i pampers og 4/5 i Libero

Knøtt

Gift med forumet
Marslykke 2016
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
Samme her. Kjøper Rem1000 sine med jevne mellomrom, men angrer alltid [emoji14] Har prøvd Lille Go sine nå, de virker ok, men ingen slår Libero, altså. På natta må vi ha Pampers baby dry, de er de eneste som holder natta gjennom :) Str 5 i alt.

Knøtt

Gift med forumet
Marslykke 2016
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
Libero comfort er det vel, str 5.
Noen som har testet kiwi sine nye?
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket :)

Pedal

Gift med forumet
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket :)

Har tenkt jeg må sjekke de ut... Men kjøpte akkurat et lite lass med libero... :p

Kosemutter

Elsker forumet
Marslykke 2016
Vi bruker 4'er bleier. Har brukt first price til nå, men tester ut lillego nå. Kommer nok til å gå tilbake til firts price.

FruJohnsen

<3 Oktober 2014 <3
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Jeg syns pampers lukter grusomt [emoji85] Men kiwi sine har vi ikke testet! Vi handler ikke så mye på kiwi egentlig

Sofie85

Forumet er livet
Marslykke 2016
Febbisbebbis'18
Bruker str 4 i både dag- og nattbleiene, men går opp til str 5 i nattbleier så snart de vi har nå er brukt opp :)

Shishi

Glad i forumet
Marslykke 2016
Bruker str 4 i både dag- og nattbleier her også! Tenker også å gå over til 5 på natta straks!

FruJohnsen

<3 Oktober 2014 <3
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Det syns jeg i starten også, men nå merker jeg det ikke lenger [emoji28]
Haha, man venner seg vel til det kanskje [emoji16] Gubben ble kvalm av lukta, så vi måtte bare bytte til libero.

Topp