Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her [emoji4]Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
Samme her, men bruker strl 6Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
Samme her. Kjøper Rem1000 sine med jevne mellomrom, men angrer alltid [emoji14] Har prøvd Lille Go sine nå, de virker ok, men ingen slår Libero, altså. På natta må vi ha Pampers baby dry, de er de eneste som holder natta gjennom Str 5 i alt.Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merketLibero comfort er det vel, str 5.
Noen som har testet kiwi sine nye?
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket
Jeg syns pampers lukter grusomt [emoji85] Men kiwi sine har vi ikke testet! Vi handler ikke så mye på kiwi egentligJa! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket
Det syns jeg i starten også, men nå merker jeg det ikke lenger [emoji28]Jeg syns pampers lukter grusomt [emoji85] Men kiwi sine har vi ikke testet! Vi handler ikke så mye på kiwi egentlig
Haha, man venner seg vel til det kanskje [emoji16] Gubben ble kvalm av lukta, så vi måtte bare bytte til libero.Det syns jeg i starten også, men nå merker jeg det ikke lenger [emoji28]
Jeg vil gjerne teste Kiwi sine nye når vi har brukt opp denne månedens bleier.Libero comfort er det vel, str 5.
Noen som har testet kiwi sine nye?