Bleier

Tøybleier :) syns engangs er ekle :p og regner med at hele bleieperioden til lillebror kommer til å koste oss noen hundrelapper bare, siden vi har det meste.
Det er jeg jo helt enig med deg i :)

Her blir det kombobruk på lillebror. Men satser på så nær 100% mens jeg er i permisjon ;)
 
Her bruker vi libero. Prøvd litt forskjellig, men synes de er best. Pampers synes jeg ikke holder ting i bleien, i motsetning til mange andre her. Pluss at jeg ikke liker stoffet som er inni bleien, de lukter helt forferdelig OG det er mineraloljer i de, som ikke er bra for babyen.
 
Åhalloooo... Her er det ikke lett å bli klok for en førstegangs... Er helt delt mellom libero og pampers. Helt forskjellige erfaringer med de samme bleiene...!:p
 
Åhalloooo... Her er det ikke lett å bli klok for en førstegangs... Er helt delt mellom libero og pampers. Helt forskjellige erfaringer med de samme bleiene...!:p
Tror en må bare prøve seg frem og se hva som passer baby best. Selv liten form forskjell kan utgjøre stor forskjell.. :p her lakk alt, mest problematisk med de eksposive sjit bleiene ;-) så de gratis babypakkene er greie for da får du prøve litt forskjellige bleier uten å måtte kjøpe inn masse.
 
Har brukt libero comfort.
Synes de er bedre enn up and go da vi kan stramme de korrekt.
 
Back
Topp