Bleier

Vi har alltid brukt Pampers på vår. Vi begynte med Libero, men da ble hun veldig rød. Gikk over til Rema sine bleier når hun bar 2 år ca, for de som var mindre tisset hun igjennom. Så derfor velger vi å kjøpe inn Pampers nå, så prøver vi de litt rimeligere etterhvert :) vet barn er veldig forskjellige på hvilke bleier de tåler.
 
Ingen spesielle, men vi har vært godt fornøyd med rema sine til jentungen.
Til storebror brukte vi mest pampers, siden de var smale nok til ham. Ulempen med pampers var at de lukter ikke så godt. Kanskje det er annerledes i dag.
 
Bruker libero til gutten vår, begynte med de og har vel bare fortsatt med de siden vi har vært ganske fornøyde og han ikke har reagert på dem
 
Pampers på baby og småbarn.Den leker ikke som libero er min erfaring.Den er også mykere,og mer skånsom mot navlen:)
 
Pampers baby dry. Her ble hun sår av pampers active. Libero sin passform passet ikke, og hun ble sår av rema 1000. Coop funket innimellom for litt variasjon, men brukte ikke den på natten :)
 
Med snuppa holdt kun pampers inne alt.. :p absolutt alt annet lakk både urin og avføring.

Skal prøve oss frem med lillegutt og håper han passer andre også.
 
Blir å bruke libro sine trur jeg da jeg har hørrt at pampers ikke er så bra for babyer. Er førstegangs så vet ikke om det er det rette valget men vi får prøve oss fram ::)
 
Satser på rema sine for de er vi veldig fornøyd med til storesøster. Da hun var nyfødt var det libero, ikke pampers som funket:) får se an hvordan denne nye gutten reagerer på forskjellig. Tenkte å bruke litt tøybleier også.
 
Synes pampers var definitivt best fram til ca 1 - 1,5år, så gikk vi over på libero. Men nå liker jeg veldig godt de nye libero touch bleiene så kommer til å prøve disse.
 
Libero eller Rema til de minste, liker ikke Pampers, de lukter vondt. Leste akkurat også at de har mineralolje i seg som baby blir avhengig av, så når man bytter til annet så blir de røde og såre og så tolkes det som reaksjon på den nye bleia...

Toåringen bruker Coop, Rema, hva som helst egentlig.
 
Jeg sverget til pampers de første 8 månedene, fordi jeg synes de er de mykeste bleiene også holder den best, at du kan ha bleie på hele natten og også hvis baby sover 12timer uten å lekke eller å måtte bytte er jo super bra :) men så synes jeg at den derre lotion greia de har i gjør at bleia blir så fort tung og full når hun tisser, så vi byttet til libero, den holder og fint på tiss og blir ikke så full og tung, men synes materialet er litt mer papir følelse og stivt, så begynte med libero touch, og er super fornøyd med bleien, men du får jo bare kjøpt små pakker og det koster mer enn det smaker, faktisk! Men så under tvil prøvde jeg rema1000 sine. Har testet billig bleier før, men er langt ifra fornøyd da de lekker endel, hvertfall for oss. Men rema 1000 sine er knall. Stivere utenpå enn pamper, men like libero, men myke på innsiden, men synes de holder kjempe bra på tiss og bæsj, virker komfortable og holde på, er billige, kommer i store nok pakninger. Det eneste er at de er store i størrelsen. Måtte ned en størrelse og nesten to fra libero :)
 
Libero her.
Jeg liker ikke lykten på pampers bleiene. Hun tålte de heller ikke når hun ble større.
 
Tøybleier :) syns engangs er ekle :p og regner med at hele bleieperioden til lillebror kommer til å koste oss noen hundrelapper bare, siden vi har det meste.
 
Har aldri likt Pampers her, brukte bare Libero på snuppa i starten :) Da hun ble større, forsøkte vi litt ulike billigmerker, for det er jo veldig dyrt med Libero sine. Nå er vi veldig fornøyd med First Price og Coop sine bleier! :)
 
Pampers. Btuktr libero i
Starten fordi jeg likte de bleiene best (vet ikke om det var lukten eller utseende eller hva), men gikk over til pampers da de holdt bedre på veske og ikke gav utslett.Har kjøpt en pakke libero tuch og en pampers til baby som kommer, så otøver vi oss frem :)
 
Brukte Pampers som nyfødt, så Libero og bruker de enda. Kjempe gode!

Har brukt Rema sine av og på, de er også OK.
 
Back
Topp