Bleier

Medusa_83

Forumet er livet
Hva slags bleier bruker dere til babyene deres? Jeg hadde egentlig tenkt å bruke Rema-bleier denne gangen, men jeg synes de lekker så ofte. .. Urin, altså. Veldig ofte at hun blir våt på bodyen når hun har på de bleiene, så har begynt å gi dem opp litt. Andre som har opplevd det?
 
Jaa, går rett gjennom i bleiene fra rema her og :meh: Pampers synes jeg lukter vondt, så bruker kun Libero :D
 
Sverger egentlig til Libero, men ser ut som vi kanskje må finne noe annet å prøve snart, for passformen er ikke helt som jeg ønsker nå som han er blitt litt større. De skulle hatt en bleie som het 1,5 :p For 1 er nesten for liten og 2 er alt for stor
 
Går i libero touch her. Var dei eg hadde kjøpt inn, og det har funka bra! Ingen lekkasjer enda, bortsett frå dei gangane eg prøvde ein størrelse større for å sjå om dei passa bedre - det gjorde dei IKKJE :p
 
Libero går det i her nå, til lillebror. Storesøster bruker rema sine :)
 
Libero går det i her nå, til lillebror. Storesøster bruker rema sine :)


Og de lekker ikke? Har et håp om at de skal funke når vi bytter størrelse eller noe :p Må snart over på 3-bleier om vi skal fortsette med Rema sine...
 
Og de lekker ikke? Har et håp om at de skal funke når vi bytter størrelse eller noe :p Må snart over på 3-bleier om vi skal fortsette med Rema sine...
Nei, libero lekker mer faktisk! Men rema bleiene er litt større enn libero så det kan være derfor. At liberobleiene rett og slett er litt små.
 
Hva slags bleier bruker dere til babyene deres? Jeg hadde egentlig tenkt å bruke Rema-bleier denne gangen, men jeg synes de lekker så ofte. .. Urin, altså. Veldig ofte at hun blir våt på bodyen når hun har på de bleiene, så har begynt å gi dem opp litt. Andre som har opplevd det?
Prøvde rema bleiene str. 2 men de ble aaalt for store så urin og avføring rant jo gjennom... Har dermed prøvd pampers 1 og libero touch 1. Libero touch er jo fantastisk, men sååå dyr i forhold til de andre typene. Pampers sine er jo grei de også da.Har flere pakker med rema sine nr2 etter bleiekake og gaver så kommer til å bruke de når de passer, men fram til da blir det nok de dyre touch bleiene!
 
Vi er mest fornøyd med Pampers vi igrunn :) prøvd touch og vanlig Libero, men de virker som om er litt feil passform for henne for hun får bæsj langt oppetter ryggen med begge Libero-versjonene :) så her er det Pampers vi kommer til å bruke, lukter overhodet ikke vondt på hun her i hvert fall, og minst lekkasjer <3
 
Vi bruker Libero touch.. Tenker å prøve Rema sine når de blir litt større..
Går igjennom innimellom, hvis det blir veldig fullt.
 
Bruker Pampers sine nå, men håper å gå over t rema sine når han er litt større...
 
Både Rema og Pampers sine er litt store, eller har feil passform for junior. Vi bruker Libero for øyeblikket og trives godt med det! Ingen uhell og de sitter godt :) Bruker både de vanlige og touch.
 
Bruker pampers nå. Tenker å bruke rema sine når hun blir litt større. Storesøster har brukt rema sine bleier mesteparten av bleieperioden, og vi er veldig fornøyd med de.
 
Back
Topp