Bleier

Str 1 og 2 brukte vi Libero, fra str 3 gikk vi over til Rema1000 sine bleier. Sitter godt på både junior og mini:)

Libero er de aller beste.

Er nå på newborn 3 til lillegutt, å veksler mellom libero å libero tuch, beste bleiene mener jeg. Hatet rema sine, satt dårlig å den holdt ikke på tiss eller bæsj, følte ikke pamper sine gjorde det heller samt de lukter grusomt. Jordmor hadde mye erfaring med coop sine bleier som er fra 5kg, så vi skal prøve de. Men her er det livero som er vår vinner :)

Brukte pampers i starten, deretter Libero.

Minsten på 20 mndr bruker kun up & go nå, og da er det kun Libero som gjelder.

Til nyfødt bruker jeg kun Libero. Sitter godt, lekker ikke, ingen salver eller annet i dem :) Prøvde rema 1000 sine, men de lakk bare. Er mest fornøyd med Liberos nye bleier, de med gullfarge på emballasjen, hva heter de igjen... touch? Husker ikke altså.

Til eldste bruker jeg kun first price og rema 1000-bleier. Gjord det i i hvertfall 1,5 år (hun er 2,5 år)

brukte libero newborn str 1 og litt på str 2. byttet til rema på str 3, men syntes det var skrekkelig ofte bæsj uttafor bleia.. byttet tilbake til libero, og har enda tilgode å ha bæsjet uttafor. er på str 4 nå.. kunne fortsatt ha brukt 3, men 4 funker også :) fikk en del pampers i ei bleiekake til babyshower, men synes hun kjentes så fuktig ut uten at det var særlig med tiss i bleia, så de kuttet vi fort ut..

Vi har vært innom så å si alle merker. Pampers synes jeg er helt grusomme, de blir fort fuktige på utsiden og lukter kjemikalier. Rema 1000 prøvde vi da hun var 2-3 mnd, men da var det mye bæsjelekkasjer oppover ryggen, den satt så løst bak. Nå bruker vi Coop og noe Libero, er fornøyd med begge deler, men synes faktisk Coop sine er hakket mykere enn vanlig Libero. Touch er gode da, men akk så dyre.. ;-)

Libero med indikator! Obs,kun de gule pk som har indikator! Str 1,2 og 3. Finnes str 2 og 3 I en annen libero form men uten indikator! Gode bleier! De holder mer tett også om det skulle komme en eksplosjon :D

Vi bruker mest Zebra, men prøvde libero touch på ferie. De var nesten like gode mot huden som tøybleier, men lukter litt mer.

Vi brukte libero og pampers i starten. Funket fint da, men etterhvert som han begynte å spise fast føde gikk vi over til rema 1000 sine bleier. De er myke og gode, allergivennlige og har fin passform - og mye billigere. Lekker ikke verken æsjebæsj eller tiss :) Det gjorde derimot pampers, som ble for store i lårene når guttungen begynte å strekke seg. Libero ble faktisk for stramme rundt lårene når man kom over bleiestørrelse 2. Fikk røde merker på lårene. Har prøvd flere ulike bleiemerker, men har ikke likt noen andre.

Min fikk rød rumpe med libero faktisk. Aldri vært et problem siden vi gikk over til rema 1000. Tror libero sine bleier er veldig tette. Hørt det samme om pampers, uten at jeg selv har erfart akkurat det. pampers sine bleier lukter veldig da.

Mitt første barn brukte Pampers og tålte ikke libero.
Mitt andre barn tåler ikke Pampers og bruker libero :) fornøyd med kvaliteten på begge! Var fornøyd med rema sine også men de fikk hun også utslett av så da ble det libero.

Anbefaler libero touch ❤️ myke som silke... Meeen dyre. Vi har alltid brukt libero, men nå har vi bytta til rema 1000

Vi brukte bare Libero sine i starten. Nå bruker jeg Rema1000 eller FirstPrice på dagtid og Libero på natta :)

Libero med veskeindikator! Gullverdt i starten, da ser du lettere om babyen har tisset eller ikke. Greit å vite i starten når det ikke er så lett å se. Er vertfall i str 1 og 2:)

Back
Topp