Bleier?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hvem bleier bruker dere? Rema bleine har jo blitt såå forferdelige så må bytte
 
Vi liker godt Firstprice sine nå. :) Og Libero på natten, virker som de tar opp litt mer.
 
Vi bruker fortsatt rema. Ungen har nesten tørre bleier på morgningen, så det funker fint. Tisser på do når bleia tas av:)
 
Vi digger rema sine, ka du ikkje liker?
 
Vi bruker libero sine og har alltid brukt libero sine :)
 
Bruker Rema sine. Ikke noe forskjell på 4-erne, syns vi.
 
Noen som har prøvd up and go? Hvordan er de? Har 4 pakker igjen med vanlig Libero nr 4 som må brukes opp først men tenkte å prøve up and go etter det..
 
Synes Rema sine er helt topp. Men har dere prøvd libero sine "luksusbleier"? Fikk masse prøvepakker på butikken, de var deilige! ;D
 
Synes Rema sine er helt topp. Men har dere prøvd libero sine "luksusbleier"? Fikk masse prøvepakker på butikken, de var deilige! ;D

De touch bleiene? Har brukt dem litt, men synes de er så veldig dyre :p
 
Vi digger rema sine, ka du ikkje liker?
Bruker Rema sine. Ikke noe forskjell på 4-erne, syns vi.
Har har det blitt et forferdelig bleieutslett som jeg ALDRI har sett maken til :( ikke bare litt sår, men alt som var dekka av bleia var ildrødt og sårt! Bytta til libero og gikk over med en gang .. dette kom med en gang de var nye ..... Vet det er mange som reagerer på de nye :(
 
Har har det blitt et forferdelig bleieutslett som jeg ALDRI har sett maken til :( ikke bare litt sår, men alt som var dekka av bleia var ildrødt og sårt! Bytta til libero og gikk over med en gang .. dette kom med en gang de var nye ..... Vet det er mange som reagerer på de nye :(

Uff, så kjedeligt! Har du prøvd firstprice og coop sine? Syns de e greie og :)
 
Synes Rema sine er helt topp. Men har dere prøvd libero sine "luksusbleier"? Fikk masse prøvepakker på butikken, de var deilige! ;D
Jeg synes de var gode, men litt rare i fasongen?? Akuratt som de skulle vært litt større. Følte den ble smal over rumpa.
 
Tisser på do??
Ja, sitter på doring. Vi har en toåring som er kronisk forstoppet og ser de samme tendensene lillesøster også. Hun klarer ikke bæsje i bleia, så doring ble introdusert tidlig. Nå har hun avføring nesten daglig, fortsatt veldig hard, men hun får det hvertfall ut. Dermed har hun også begynt å tisse på do...
 
Ja, sitter på doring. Vi har en toåring som er kronisk forstoppet og ser de samme tendensene lillesøster også. Hun klarer ikke bæsje i bleia, så doring ble introdusert tidlig. Nå har hun avføring nesten daglig, fortsatt veldig hard, men hun får det hvertfall ut. Dermed har hun også begynt å tisse på do...
Wow, veldig bra å få de til å starte så tidlig da :)
 
Noen som har prøvd up and go? Hvordan er de? Har 4 pakker igjen med vanlig Libero nr 4 som må brukes opp først men tenkte å prøve up and go etter det..

UP and go fungerer kjempe bra her,fordi han vil ikke ligge på stellematte mer, han står selv nær jeg skifter på han da er UP and go lettere å få på han :) brukt de en stund nå og vi har ikke hatt noe problem med de :)
 
Back
Topp