Bleier?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Lurer på hvilke dere mener er best og hvorfor?
Er jo første gang så vet ikke hva som er bra :)

Du må nesten bare prøve deg frem :)

Jeg begynnte med pampers til eldste. Men så begynnte han å reagere så gikk over på Libero :)
Har vert kjempe fornøyd med de å minsta hadde bare de :) så blir nok det nå å :)

Ville kjøpt ein pakke av kvar og prøvd meg fram. Med eldste like eg libero veldig godt, men den passa ikkje til nestemann (lak mykje uten at det kom mykje i bleia). Då var pampers best. No må eg finne ut kva som passa best til mini i mage ;-)

Sier det samme som de over; du må prøve deg frem. Vi har brukt pampers, libero og billigbleier om hverandre. Varierer hvilke bleier som er best etter alder på barnet å, synes jeg! :) noen bleier funker bedre på natta enn andre..

Må prøve deg frem! Frøkna mi tålte ikke pampers, og fikk gnag av libero, så vi brukte Coop sine til passformen ble dårlig, da ble det REMA sine til ho slutta med bleier. Jaggu ikke lett det der :p

Brukte pampene til begge mine, brukte først libero, men ble så mye ulykker av det... Billigbleiene ga masse utslett på minste.. Har også hørt at pampene passer best til gutter og libero til jenter.. Men tror du bare må prøve deg frem rett og slett :)

Libero og Landlord (rema) her

Pampers er vist full av mineraloljer (noe som er igjen etter man har laget bensin og lignende, som parafin...blablavanskeligord greier..) så ville holdt meg unna dem. Jeg likte veldig godt livero da den satt kjempe godt på rompa og var ikke så utrolig lang og si rompa (her har jeg gutt da ;-) ) :-P men skal prøve rema 1000 i de minste denne gangen og pga dårlig råd men er kjempe fornøyd med stoe bleiene til rema!!

Sniker fra juni.. :) Mini funker kun Libero på. Junior funker kun Rema sine bleier på. Pampers vil jeg ikke bruke! Det er en jungel av bleier, og alle barn er forskjellige og reagerer forskjellig. Som nevnt tidligere er det best å prøve seg frem, så finner man ut hva som passer sitt barn :)

De billig bleiene fra rema1000 er faktisk helt supre:) Så her blir det dem:)

Begynte med libero sist og var fornøyd...men så var det ei venninne som anbefalte rema sine.

Jeg sliter sånn med lukta av engangsbleiene, så vi bruker brettebleier i starten. Det var egentlig litt tilfeldig at vi begynte med det på sykehuset sist, men vi oppdaget at det er utrolig lettvint de ukene ungen vokser som ugress og trenger mange skift om dagen. (Hvilke bleier vi skal ha til de stinkende bleiene etter den første middagsmaten har vi ikke bestemt enda. Hvis jeg er heldig blir det et pappa-perm-problem. ;-) )

Lillegutt bruker rema 1000 bleier om natta, veldig fornøyd og billig! Liker også libero. På dagtid bruker han tøybleier.

Back
Topp