Bleier

Glad vi ikke har den type problematikk her på landet. Tvillingene har et sammenlagt gjennomsnittsforbruk på 18 bleier i døgnet, og jeg kjøper gjerne 5-10 pakker bleier om gangen for å slippe å handle så ofte. Og siden vi bor ei mil fra sentrum hvor butikkene er må jeg være sikker på at vi har nok bleier liggende til enhver tid, og handler gjerne et nytt lass når vi har en pakker eller to igjen.

Det står på de lappene at man kan kontakte personal ved spm, så er sikker på at OM dere hadde bodd her i bleiesmugler-land så hadde det ordna seg, man ser jo ann personer og de skjønner nok at man må ha flere bleier med twins :)

Bruker Libero nå når hun bruker de minste størrelsene og kommer nok til å bruke coop når hun blir større. Har brukt det til storesøster, da de lakk mindre enn både Pampers og Libero. Ok passform og mye billigere. Vinn vinn! :-)

Libero! Pampers var latterlig dårlig for oss! :p burde gå konkurs i mine øyne ;'D heldigvis finnes et alternativ som passer oss alle :D

Vi har bare hatt lekasjer med Libro, rart hvordan ulike babyene våre er :p

Jeg likte libero i str 1og 2, fikk lekkasjer ved låra på pampers. Har bytta størrelse når jeg har hatt lekkasjer ved ryggen og tenkte å teste pampers igjen da jeg bytta til str 3 siden den var billigere og hun nå har fått litt tjukkere lår, men da syntes jeg den var for stor generelt, mens libero nr3 var passe.

Etter to uker på libero nr 3 var det tomt og jeg tok da en av de pampersene jeg hadde liggende og nå synes jeg pampers passer best.

Har ikke testa Remableiene.

Konlusjonen min er at hvilken bleie som passer best kommer an på hvor stor ungen er og hvilken kroppsform han/hun har.

Bruker kun libero, ikkje prøvd pampers til han! Bruker 1 og 2, har nokre bleier igjen av 1, blir ikkje kjøpt fleire av dei! Har ikkje hatt noke lekkasje ;) kjem sikkert til å bruke Coop sine etterkvart ;)

Har erfart fra jobben at billigbleiene er vel så gode som libero, iallefall på dagtid på toddlerne. Natta vet jeg ikke noe om :P lurer på om det var rema de fleste gikk for.

libero synes jeg er best, har prøvd pampers også men synes egentlig ikke noe om det. Synes pampers irriterer mer på huden til litlå

Back
Topp