Bleier

Hadde kjøpt inn 2 pakker med Nr 1, men etter babyshower stod jeg igjen med en bleiekake med 8 libero Nr 2, så libero får vi i hvertfall testa ut :) hehe

Har lurt på det sannelig ikke kjøpt noe, bør kansje med termin den 20 kan jo måtte reise hjem på helligdager... Og vett om ikke om bensinstasjoner har det store utvalget:/
Var derfor jeg tenkte på det... butikken er jo rett ved. Men greit å ha en start..

Str 2 er jo ikke noe problem å kjøpe. Det blir jo brukt for den var jo 3-5 kg. Men tror jeg kjøper libero og pamper så jeg får prøvd forskjellig. Og kanskje en pakke av str 1. Eller ikke. Tar det som det kommer. Liker å ha ting klart. Blir rolige av det.

Har både str 2 og 3 liggende fra bleiekake osv, men vurderer å kjøpe en pakke fra pampers og libero i str 1 for å se hva som passer best. Har hørt at de to merkene har forskjellige passform osv, er det noen som har erfaring med det?

Jeg har kjøpt bleier. Både nr 1 og nr 2. Orker ikke stresse/måtte tenke på det etter fødsel. Kosta jo bare 9kr for pampers nr 1 på rema så passer de ikke er det ikke store tapet.

Har kjøpt inn en pakke 1'er og en pakke 2'er av libero. Ellers er det noen prøvepakker fra disse gratis boksene :) ikke lange veien til butikken, så hamstrer ikke inn ;)

Vi hadde kjøpt en pakke 1-bleier fra Libero, og fikk en pakke 1-bleier fra pampers i gave :)

Her er planen å gå over til One-size tøybleier av typen alt-i-ett eller lommebleier etterhvert, men de passer best fra 4-5 kg, så blir engangs fram til de passer. Heller det enn å kjøpe dobbelt opp av tøybleier (nyfødt + One size)

Fikk en gigantisk bleiekake med str 2 bleier pluss det som var til overs og en pakke med 1er bleier i babyshoweren. Så fikk jeg vel ett par av hver i disse gratisboksene så her trenger jeg nok ikke kjøpe med det første:D

Har foreløpig bare bleiene vi fikk i babypakkene, men ettersom jeg har hatt babyer før som har brukt opptil 15 bleier i døgnet i starten, blir det fort tomt! Så har planer om å kjøpe ei pakke eller to - særlig fordi jeg risikerer å få baby midt i helligdagene...

Har ikke kjøpt noe enda, men kjøper vel ett par pakker nr 1 når vi skal dra hjem fra sykehuset :)

Det eneste bleiene vi har er fra de pakkene vi har fått gratis. Er helt grønn på de bleiene. Hva slags bleier får man på sykehuset egentlig? Noen som vet det?

Back
Topp