Bleier

Kjøper egentlig ikke inn noe særlig før fødselen:) Mannen stikker nok innom når det nærmer seg hjemreise fra sykehuset, og vi vet hvor stor babyen er og sånt, og så kjøper vi vel bleier fortløpende, når vi handler dagligvarer liksom:)

Har kjøpt en pakke med 1 bleier. Og fått noen prøver på 2 i di her mammaboksene!

Vi kjøpte faktisk vår første pakke med bleier i dag! Kjøpte libero str 1. Har noen i str 2 også, og noen fra pampers som vi fikk i de boksene.

Storesøster brukte aldri 1-er bleier, så kjøper ikke inn noe før han kommer og evt skulle trenge det.

Kjøper nada, fikk bleiekake i babyshoweren :p den var stappa med 2'er bleier, et par 1'ere og 1 pakke med 4'ere ! Storebror her var ganske kraftig i kroppen og 4.4kg, så vi gikk rett på 2'eren, den er vel fra 4kg tror jeg.

Men uansett sikkert greit å ha en 1'er pakke i hus :D de koster jo ikke all verden :p

100 meter til butikken, så kjøper ikke mer enn en pakke eller to.

Kjøper nada, fikk bleiekake i babyshoweren :p den var stappa med 2'er bleier, et par 1'ere og 1 pakke med 4'ere ! Storebror her var ganske kraftig i kroppen og 4.4kg, så vi gikk rett på 2'eren, den er vel fra 4kg tror jeg.

Men uansett sikkert greit å ha en 1'er pakke i hus :D de koster jo ikke all verden :p
Kjøper ingen jeg heller. Fikk en bleie vogn full av 1'er og 2'er. En hel haug av 1'er og 2'er i "løsvekt", en bleie motorsykkel med 3'er bleier og en bleie motorsykkel til med 3'er og 4'er.

har ikke kjøpt noenting, fikk en bleiekake men tror de er for store:p
eneste jeg har nå av de minste er den lille som kom i libero startpakken så får jeg se hvordan jeg liker de

Blir nok å kjøpe et par pakker av hver :) Vi brukte 1'er-bleier i 2-3 uker sist, og det går jo litt bleier den første tiden ;)

Jar kjøpt en nr 1 i Libero og en nr 1 i pampers. Så var det 2 pakker nr 2 i bleiekaka jeg fikk.

Har lurt på det sannelig ikke kjøpt noe, bør kansje med termin den 20 kan jo måtte reise hjem på helligdager... Og vett om ikke om bensinstasjoner har det store utvalget:/

Har fått to store bleiekake fulle av bleier i 1 og 2. Så har disse apotek og libro pakkene utstyrt meg med endel. Så tror jeg klarer meg noen dager :P

Gubben var å kjøpte feber måler og paracet til meg. Å da fikk han apotek pakke til meg siden mannen som sto i kassa syns synd på meg. Så nå har jeg fått to :P

Har kjøpt inn en pakke med Libero nr 1, samt fått noen nr 2 i babypakken. :) Har også noen Pampers bleier, så vi får se hva vi liker best før vi kjøper mye mer. :)

Har kjøpt inn et par pakker med pampers str 2. Jenta mi brukte aldri str 1 så av erfaring så har jeg ikke gjort det. Skulle han av en eller annen grunn trenge det får vi heller bare kjøpe :-)

Kjøper på vei hjem fra føden den størrelsen vi finner passer. :)

Har kjøpt inn en pakke med Libero nr1, og fått noen nr 2 i babypakke (kiwi), så ser vi det an når lillegutt har kommet hvilken str vi trenger mer av :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp