Bleier

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Har tatt litt av i dag og kjøpt bleier :-) På Rema 1000 hos er det under 10 kr for pampers og da måtte jeg bare handle inn noen pakker :-) Liker jo det som er på tilbud, selv om dama i kassen sa at på Rema 1000 har de ikke tilbud, kun fast lav pris, men hun kunne ikke garantere hvor lenge det varer :-)

Vedlegg

• 1406213095860.jpg
    1406213095860.jpg
    51,8 KB · Visninger: 109
Oi, der var det mye bleier ja ;p Så at prisen var det her også for lenge siden, og det er det visst enda. Ser ikke ut som noe tilbud her, så jeg tenkte det var fastpris på dem nå. Kommer bare til å bruke libero her da, så var ikke nøye for min del, men er jo kjempeflott at bleiene kan være såppas billige :)

Hvor mange pakker kjøpte du i samme størrelse egentlig? :p

Kjøpte 2 i str 1, 6 i str 2 og 7 ble det i str 3 :-) Vet jo ikke hva jeg behøver da :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi prøvde mange forskjellige bleier på sønnen vår på 2 år. På den aller minste str likte vi Libero og etter det kun Pampers.
Har ikke sett så mye på kronene, men hvem type som passet sønnen min best.
Noen løsnet ved full bleie og bleieinnmaten kom over alt og andre stinket så fort urin kom i dem.

Sent from my iPhone using BV Forum

Rema er alltid billig på de små bleiene. Men har ikke tenkt å stordhoppe. Må se hva dom passer mini, her var det libero frem til han var året.

Her kommer vi kun til å bruke Pampers :-) Synes Libero er alt for stiv og hard i forhold til Pampers. Venninne av meg som har ei datter på samme alder som storesøster, som er hyper allergisk og hun reagerer kraftig på Libero. Kan kun bruke Pampers.. aldri våtiser osv :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her brukte vi pampers i prematur bleier og str 1, men etter det måtte vi gå over til libero og når hu begynte på str 3 så begynte vi med billigbleiene.. Var de som satt best, ble ikke noe lekkasjer, lukta ikke og hu fikk ikke utslett... Nå skal vi bruke tøybleier på Novemberbabyen, har og begynt å bruke det på snuppa på to.

Vi foretrakk str 1 og 2 på Libero de første 2-3 månedene. Nå bruker lille gutten Str 3 fra Pampers. Synes de er like bra nå[emoji4]

Brukte kun pampers på første mann. Kan vi ikke bruke dem, kan vi jo bare donere dem bort. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi havna på Libro for de satt best en periode, kjøpte pampers nå sist da det ellers var tomt. Men de stinka med urin i, fysj :( synes for såvidt at de var mykere, men den lukta da gitt....

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi bruker kun libero og har brukt det omtrent hele veien :-)
Prøvde papmpers, men syns de luktet og passet dårligere.....

Jeg bruker Pampers her, har prøvd Libero, men likte ikke de. Så skal fortsette med pampers. Men her på Rema 1000 står at MAX 3 pk per husstand. Så må da flere turer f.eks :) :D

Noen som har noen erfaring med first price bleier? Har hørt noen skryte.. Jeg har ingen anelse om hva jeg kommer til å bruke. Alle barn er vel forskjellig, og man må vel bare prøve seg frem antar jeg..

Sent from my iPad using BV Forum

Har god erfaring med Coop sine bleier, meget fornøyd med de, men de starter ikke str 3, tror jeg..

Back
Topp