Bleier!

Bkno3065662

Blir kjent med forumet
Har fra fødselen av brukt libero på frøkna. Når vi skulle gå over på str 4 så prøvde jeg pampers fordi jeg syns de er bedre i passformen til henne og de var mykere enn libero. Dessverre har hun reagert på pampers bleiene og blitt rød på stumpen, samt fått litt utslett. Har nå kjøpt en pakke med Rema 1000 bleiene fordi jeg har hørt bra om de. De kostet 17,90,- for 50 bleier. Er det noen her som har brukt/bruker de bleiene? Er litt spent på hvordan de er. Noen med erfaringer?
:)

Min lille pike ❤️

Godt fornøyd med remableiene. Eneste er hvis det er veldig varmt, så må jeg bytte på oftere for blir fortere klam og litt rød enn med libero. Føler at libero "puster" bedre eller noe sånt.

Vi bruker Libero, men har tenkt å prøve Rema 1000 sine.. Hørt at de er like bra som Libero, og mye billigere.. Libero tar seg betalt for merke..

Vi bruker rema bleiene og er veldig fornøyd. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har lest at så mange er fornøyde og kjenner flere som bruker de, så tenkte vi får prøve. Når det koster 18,- for 50 stk mot libero 26 stk for 39,- så tok det ikke lang tid før vi tenkte det er smart å prøve hvertfall!

Min lille pike ❤️

Har akkurat begynt med remableiene nå, foreløpig merker jeg ikke forskjell på de og libero sine. Er jo verdt å kjøpe en pakke bare for å prøve:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har prøvd i 24 t nå og merker heller ingen forskjell på Rema bleiene og pampers/libero. Fornøyde sålangt. Er ikke gjerrig på pengene når det kommer til snuppa, men bleier ER dyrt, så hvis vi kan bruke Rema bleiene og de er like bra så kjører vi på vi :))

Min lille pike ❤️

Kjøpte Rema sine igår og blir å prøve de når vi er tomme for Libero sine :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har prøvd diverse billigbleier til storebror men har alltid gått tilbake til pampers. Bruker pampers og libero om hverandre ettersom størrelsene er litt forskjellig. Akkurat nå er libero 2 for liten og libero 3 for stor så da bruker vi pampers 2. Regner med det blir libero 3 før pampers 3... Libero er heldigvis litt bedre nå enn de var da guttungen var liten. Men liker pampers bedre forde. Synes billigbleier er tykkere, stivere og mindre elastiske i livet

Sent from my iPhone using BV Forum

Pampets bleiene satt fast på rumpen hans, så da har det blitt libero hele tiden så langt, hamstret når vi var i Sverige så betalte vel 30 kr for 60 bleier.... :D bruker Libero 4 .... Kan jo ikkje kalle han lillegutt :O :P

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Jeg vurderer å gå over til rema sine når vesla skal begynne på 4bleier. Har gått fra libero (1 Og 2 bleier) til pampers sine 3bleier. Fant ut at libero sine 3bleier var så smal.

Back
Topp