Babyx7 Forumet er livet 5 Jun 2007 #1 Hvordan merke og hvordan størrelse bruker deres små? Her bruker Tommy pampers 3-6kg. Skal bare bruke opp de to pakkene vi har før vi må bytte til større bleier.
Hvordan merke og hvordan størrelse bruker deres små? Her bruker Tommy pampers 3-6kg. Skal bare bruke opp de to pakkene vi har før vi må bytte til større bleier.
M ms.bonita Gift med forumet 5 Jun 2007 #2 pampers 3-6 her også. blir nok dei ei lita stund siden de er litt store.
Babyx7 Forumet er livet 5 Jun 2007 #3 ORIGINAL: frøken my pampers 3-6 her også. blir nok dei ei lita stund siden de er litt store. Kan gjerne feste borrelåsen oppå hverandre[:D] så er ganske store her oxo, men han tisser ganske mye[:)]
ORIGINAL: frøken my pampers 3-6 her også. blir nok dei ei lita stund siden de er litt store. Kan gjerne feste borrelåsen oppå hverandre[:D] så er ganske store her oxo, men han tisser ganske mye[:)]
N nr 3?? Guest 5 Jun 2007 #4 pampers her også men 2-5kg[;)]de andre er jo suuuper store for han..så kommer nok til å bruke de en stund til[:)]
pampers her også men 2-5kg[;)]de andre er jo suuuper store for han..så kommer nok til å bruke de en stund til[:)]
ThereseAa Forumet er livet 5 Jun 2007 #5 Vi bruker libero 3-6 kg og kommer nok til å bruke den størrelsen en god stund.
Smiley80 Forumet er livet 5 Jun 2007 #7 ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai Pampers 2-5 kg her [:)] Samme her! [:)]
Tussi75 Forumet er livet 5 Jun 2007 #11 Vi bruker Pampers 2-5 kg ,men syns at de begynner å bli litt korte og vanskelig å få til å sitte godt ..
Vi bruker Pampers 2-5 kg ,men syns at de begynner å bli litt korte og vanskelig å få til å sitte godt ..
M maiblomst Gift med forumet 5 Jun 2007 #12 Libero 3-6 kg. Størrelsen passer en stund til[:)] Men skal skifte til en større størrelse om natta. Han tisser velsig mye nattestid!
Libero 3-6 kg. Størrelsen passer en stund til[:)] Men skal skifte til en større størrelse om natta. Han tisser velsig mye nattestid!
~ruby~ Forumet er livet 6 Jun 2007 #13 ORIGINAL: frøken my pampers 3-6 her også. blir nok dei ei lita stund siden de er litt store. Bruker også denne, de er litt store så har nok denne str lenge ennå.. [;)]
ORIGINAL: frøken my pampers 3-6 her også. blir nok dei ei lita stund siden de er litt store. Bruker også denne, de er litt store så har nok denne str lenge ennå.. [;)]
elkva Glad i forumet 6 Jun 2007 #14 ORIGINAL: ThereseAa Vi bruker libero 3-6 kg og kommer nok til å bruke den størrelsen en god stund.
R&M Glad i forumet 6 Jun 2007 #15 Bruker pampers 2-5 kg, men når jeg har brukt opp den pakken jeg har, går jeg over til 3-6 kg... De vokser jo så innmari fort jo[:)]
Bruker pampers 2-5 kg, men når jeg har brukt opp den pakken jeg har, går jeg over til 3-6 kg... De vokser jo så innmari fort jo[:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 6 Jun 2007 #16 Bruker Pampers 2-5kg, men i natt kom dte igjennom, så da går vi over på 3-6 om natta og så bruker vi bare oppde vi har i str. 2-5 på dagtid[;)]
Bruker Pampers 2-5kg, men i natt kom dte igjennom, så da går vi over på 3-6 om natta og så bruker vi bare oppde vi har i str. 2-5 på dagtid[;)]
K **Krusedull** Gift med forumet 6 Jun 2007 #17 Bruker libero 3-6 kg men er nok ikkje så veldig lenge til me må bytta.
G Godemine Gift med forumet Junibarna 2015 6 Jun 2007 #18 Bruker libero 2-4 her .. synes pampers sine virker litt stive, men det er kanskje bare meg [;)]
Lunah83. Elsker forumet 6 Jun 2007 #20 ORIGINAL: mai-mommy pampers her også men 2-5kg[;)]de andre er jo suuuper store for han..så kommer nok til å bruke de en stund til[:)] Sånn er det her også! Har også de minste bleiene til libero (de er egentlig mykere og bedre). [:D]
ORIGINAL: mai-mommy pampers her også men 2-5kg[;)]de andre er jo suuuper store for han..så kommer nok til å bruke de en stund til[:)] Sånn er det her også! Har også de minste bleiene til libero (de er egentlig mykere og bedre). [:D]